Miałem ten temat napisać już jakiś czas temu, ale dopiero teraz jakoś mnie natchnęło :)
Grałem w kiedyś w demo pewnej gry. Niestety to było mniej więcej 10 lat temu... I za cholerę nie mogę sobie przypomnieć jak się nazwała, a przekopałem już pół encyklopedii GOLa, dlatego proszę was o pomoc.
Charakterystyczne cechy, które jeszcze pamiętam:
- Demo tej gry było bodajże w CD-ACTION.
- Demo miało miejsce w jakimś zamku.
- Chyba sterowało się rycerzem
- Klawiszem X wyciągało się miecz, a spacją chyba się uderzało.
- Można było zobaczyć mapę świata.
- Na mapie tej znajdował się m.in. smok.
- Nie jestem pewien, ale grafika była raczej bajkowa, a nie realistyczna.
Niestety, to tyle co pamiętam, więcej sobie jakoś przypomnieć nie mogę :( Mam nadzieję, że ktoś zna ten tytuł :)
Może Dragon's Lair 3D?
Jaki widok? FPS czy TPP?
Typowy slasher czy z elementami RPG?
A tak, zapomniałem dodać. Gra ta była 3D, widok z perspektywy 3 osoby (zza pleców)
Po dłuższej analizie Dragon's Lair, dochodzę do wniosku, że to raczej nie to. Jest smok. jest zamek i rycerz, ale mam wrażenie, że w tamtej grze grafika była mniej bajkowa a zamek miał ponury klimat. Trudno sobie to dokładnie przypomnieć sprzed 10-ciu lat..
Takich gier, kurcze, było sporo...
Enclave?
Die by the Sword?
Blade of Darkness?
Knights of the Temple?
Dungeon Lords (więcej elementów RPG)?
Resurrection: Powrót Czarnego Smoka?
Enclave - Jako tako znam tą grę i to nie to
Die By The Sword - Gra opiera się na walkach na arenie, więc to nie to.
Blade of Darkness - Daje sporo do myślenia. Chyba znajdę download, żeby przetestować klawiszologię.
Knights od the temple - Raczej nie te klimaty.
Dungeon Lords - Nie ten rocznik
Resurection (...) - Do tej gry nawet nie am filmików na YT o.O
Deathtrap - Po grafice mogę wywnioskować, że to nie to.
Moze Hype: The Time Quest?
http://www.mobygames.com/game/windows/hype-the-time-quest/screenshots/gameShotId,518895/