Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Śmieszne są stare wątki :D

31.10.2014 16:00
1
zanonimizowany1024394
4
Centurion

Śmieszne są stare wątki :D

Wejdźcie np. w temat o Far Cry 1, od najstarszych wypowiedzi czytajcie :D
https://www.gry-online.pl/gry/far-cry/komentarze/z11d39

Z dzisiejszego punktu widzenia ta gra jest słaba, grafikę ma brzydką, grywalność też słabą. Ale fajnie tak poczytać te śmieszne posty gdy gra dopiero wychodziła :D

31.10.2014 16:01
2
odpowiedz
zanonimizowany1040691
2
Konsul

Za dekadę wszyscy będą śmiać się z nieprzychylnych komentarzy na temat wymagań AC: Unity. Normalka z biegiem czasu.

31.10.2014 16:03
bogi1
3
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

Z dzisiejszego punktu widzenia ta gra jest słaba, grafikę ma brzydką, grywalność też słabą.

Mi nadal podoba się tak bardzo jak w 2004. Co rok praktycznie do niej wracam. Grafika jest spoko a grywalność jest bardzo duża. Do tego w grach nie liczy się grafika ! Takie To the Moon czy Hotline Miami mają bardzo ubogą grafikę a są bardzo dobrymi grami

@down Aha czyli troll...

31.10.2014 16:08
4
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

ja jestem z przyszłości więc łatwo mi krytykować wszystkie gry, po prostu wiem, że te gry, które są teraz, nawet wydane w 2014 roku, są co najwyżej średnie. AI jest tak głupie we właściwie 100% gier, że płakać mi się chce. Może przestanę płakać w 2040 roku, bo może wtedy ktoś zrobi w końcu dobre AI w grach :D, a tak, czy to Thief, czy to Assassin Unity, czy to Fear 8, czy to GTA 10, czy to SWAT 16, czy to cokolwiek innego, to wszędzie AI kwiczy i ma poziom niższy od AI małego dzieciaka z zespołem Downa.
Ale ja to ja, unikat taki na świecie.

31.10.2014 16:25
cswthomas93pl
5
odpowiedz
cswthomas93pl
147
Legend

Z dzisiejszego punktu widzenia ta gra jest słaba, grafikę ma brzydką, grywalność też słabą. Ale fajnie tak poczytać te śmieszne posty gdy gra dopiero wychodziła :D

Ja płaczę jak czytam te Twoje wypociny..
bogi +1.

Gra może wciągać na dłuuuuuugie godziny, ale taki Polzka i tak wyskoczy z tekstem o kiepskim AI.
Gratz.

31.10.2014 16:55
6
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

Mam prawo wyrażać swoją opinię. Oczywiście jak czyjaś opinia komuś się nie podoba, to każdy nazywa taką osobę trollem, bo w Polsce wolno tylko chwalić gry, przedstawiać je jako cuda, jako perfekcyjne tytuły, a jak ktoś napisze, że x gra zestarzała się i na dzisiejsze czasy jest zwyczajnie kiepska, bo są inne ciekawsze to troll, troll i troll. Gratuluję wam. W takim razie może zacznę pisać, że Sacred 3 to arcydzieło gier, z cudną grafiką, perfekcyjnym AI, wspaniałą fabułą i rozbudowanymi questami, świetnie przemyślanymi bajerami itd i ocenię grę 10/10. Wtedy nikt już nie nazwie mnie trollem, wtedy będę spoko ziomem z waszego grona. Tak to już jest na tym forum, jakbym ocenił jakąś grę 7/10 to byłby skandal, że tak kiepsko oceniam coś, co 98% z was ocenia na 10/10 (10/10 to gra doskonała, bez najmniejszych wad, większość ludzi takie oceny grom wystawia. Idąc waszym tokiem rozumowania, są to trolle, ale dla mnie to są zwyczajne barany, dla których istnieją dwie oceny 10/10 i 1/10, niczego pomiędzy nie ma. I oczywiście każda gra, która jest bardzo mocno reklamowana na świecie, musi być w Polsce oceniana jako arcydzieło. Żeby było zabawniej, na GOLu wiele gier ma oceny 9/10, 10/10, a na metacritic 7/10).

31.10.2014 16:56
bogi1
7
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

Oczywiście jak czyjaś opinia komuś się nie podoba, to każdy nazywa taką osobę trollem,

Jak ktoś pisze, że jest z przyszłości to taką osobę nazywa się trollem. Różne opinie nie mają tutaj nic do rzeczy

31.10.2014 17:00
8
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

bo dzisiejsze AI pochodzi z czasów PRL i zatrzymało się. Przeciwnicy nie stosują taktyki, są zwykłymi kukłami, które spamują atak i tyle. A w nowym call of juarez jakimś wyglądało to najśmieszniej, tam przeciwnicy wyglądali jak tarcze, które wyskakują na szkoleniu w strzelankach, gdzie ma się tekturowe ściany i musisz przejść samouczek by rozpocząć grę. W call of juarez dali takie AI całej grze, wrogów ustawiali za beczkami i tam kampili. Do tego wrogowie mieli wallhacka, mogłeś schować się gdziekolwiek to i tak cię widzieli i nawalali do ciebie. Świetne AI 10/10!!! perfekcyjne wręcz! Armia USA na pewno szkoliła ludzi w tej grze.
A w serii Call of Duty też przeciwnicy to debile, zwykłe kukły wyskakujące, do tego mają nieskończony respawn dlatego biegniesz do checkpointu i kukły znikają i odpalają się inne, dalsze.
W takich strzelankach w ogóle nie trzeba myśleć. Lecisz tylko przed siebie i odpalasz skrypty. Nic więcej.

31.10.2014 17:04
hopkins
9
odpowiedz
hopkins
223
Zaczarowany

No jak swoje wnioski na temat AI opierasz na CoD to gratulacje!

31.10.2014 17:09
10
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

Proszę bardzo, oto cudowne AI 10/10 z
metro:
youtube.com/watch?v=ZKv3WlrFWEQ

oraz z
Thief 2014
youtube.com/watch?v=o3_b-tKVwxk

Nowoczesne AI, wymagające myślenia, że wspaniale napisaną sztuczną inteligencją, której nie powstydziłby się sam Google. Tak trudnych gier w życiu nie widziałem.

W necie krążyły też webmy z metro redux, gdzie gość zabijał z 3 strażników pod rząd, nożem i to w tak śmieszny sposób, że w życiu gorszego AI nie widziałem. Ale dla was AI w tych grach to dzieło sztuki godne Nobla i wpisu do księgi Guinessa.

31.10.2014 17:11
hopkins
11
odpowiedz
hopkins
223
Zaczarowany

A o FEAR slyszales?

31.10.2014 17:13
bogi1
😜
12
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

To jeżeli jesteś z przyszłości podpowiedz naszym deweloperom jak powinno to się robić dobrze ;)

31.10.2014 17:15
13
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

tak, słyszałem o FEAR i grałem i AI jest kiepskie! Mogę grać jak rambo i wybijać przeciwników wielu. Śmieszyło mnie gdy czasami zabijałem gościa jakiegoś, a obok niego stał jego ziomal i nie reagował na to, nożem mogłem czasami kosić bez problemu parę osób. A najprościej to wystawiać łeb zza ściany i sprzątać przeciwników jeden za drugim, gdy ukrywamy się, to oni jak kaczki biegną na nas wystawiając się i wybijamy ich bez problemu. Kiepskie AI. To już w Arma było ciekawiej zrobione.

31.10.2014 17:17
hopkins
14
odpowiedz
hopkins
223
Zaczarowany

To chyba grales w innego FEARa.

31.10.2014 17:22
Damian1539
15
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Ostatnio sobie kupiłem klasycznego Far Cry, na xboxa 360 i muszę przyznać, że nawet dzisiaj gra wygląda w porządku :) Sama w sobie jest trudna i ciekawa. Strasznie się różni od dzisiejszych gier.

31.10.2014 17:25
bogi1
😜
16
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

To chyba grales w innego FEARa.

''czy to Assassin Unity, czy to Fear 8, czy to GTA 10, czy to SWAT 16, czy to cokolwiek innego, to wszędzie AI kwiczy''

Tu jest haczyk. Grał w FEARa 8 a nie w jedynkę czy dwójkę

31.10.2014 17:28
Jedziemy do Gęstochowy
17
odpowiedz
Jedziemy do Gęstochowy
183
KENDO DROGA MIECZA

Far Cry nadal jest świetny, grafika oczu nie kaleczy, zresztą ja jestem osobą której nie przeszkadza grafika w grze,i tak można się wczuć i nieźle bawić, w grze, w której grafika jest słaba. Jakiś czas temu grałem w Call of duty 1 i się dobrze bawiłem, pomimo ze grafika ostro zalatuje naftaliną...

31.10.2014 17:29
18
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

[12]
Oczywiście, że powiem. To proste.

Przeciwnicy nie mogą mieć ustawionej ścieżki patrolowej z punktu A do B, bo są przewidywalni. Graliście w hitmana jakiegoś? Pamiętacie jak wielu ludzi na youtube wrzucało z niego filmiki i komentowali "teraz strażnik spojrzy się na sekundę na obraz na ścianie i w tym momencie możemy ukraść mu coś". Taka przewidywalność ruchów przeciwników jest czymś skandalicznym i gra staje się banalna, wystarczy z daleka obserwować przez 10 sekund jakiegoś NPC i znamy idealnie jego zachowanie.
W grach przyszłości przeciwnicy powinni być nieprzewidywalni. Jeśli pilnują jakiejś bazy podziemnej z bronią jądrową, to gdy zabijemy jakiegoś guarda po cichu, to inny guard powinien po chwili przez urządzenie dzwonić do niego "stefan, co u ciebie? halo, zgłoś się" i wtedy guard wiedziałby, że skoro jego kolega nie odpowiada to coś jest nie tak.
Druga sprawa, jak już siedzimy w tej bazie, gdzie broń jądrową robią i zaczniemy wybijać ludzi w jednym pomieszczeniu i włączy się alarm, to niech trwa on, a nie jak w każdej grze, gdzie tylko przeciwnicy z 2 najbliższych pokoików cię szukają i po minucie kończą szukanie i uznają, że nic się nie stało. Ma wpaść sporo ludzi, przeczesywać okolice, zamykać drzwi dokładnie, a jak alarm już miałby ucichnąć po 4 minutach, to niech będą wszyscy pobudzeni, bardzo ostrożni.

Jak wysadzimy drzwi gdzieś granatem i schowamy się za donicą, to niech ochrona zwróci uwagę, że drzwi nie ma i niech zgłosi to kumplom swoim od razu. Przecież to skandal, że mogę w niemal każdej grze rozwalić wszystkie drzwi, potłuc wszystkie żarówki (zero światła), wybić wszystkie okna, połamać stoły, a gdy stażnicy z punktu A dojdą do punktu B, czyli do pomieszczenia zdewastowanego to stwierdzą, że "oj tam, nic się nie stało, wszystko jest jak było dawniej".
Albo ukrywanie zwłok w grach, zostawiasz karabiny i strażnicy nigdy nie zwracają uwagi, że "o, moi koledzy nagle zniknęli z tego pomieszczenia, a na ziemi leży 8 karabinów, pewnie wszystko jest okej".
W metro zawsze kupowałem broń z tłumikiem i zbijałem 100% żarówek w pomieszczeniu, gdy robiłem to, to tłukłem kilka żarówek pod rząd, następnie odczekałem kilka sekund i wytłukłem resztę. Efekt był taki, że z 30 przeciwników, którzy strzegą miejsca uważało, że wszystko jest okej, a to niedopuszczalne w grach przyszłości.
A w samej walce, przeciwnicy mają stosować zmienne taktyki, a nie jak dziś, że tylko biegną do najbliższej przeszkody i kampią tam do śmierci często i ich szczyt możliwości to rzucić granat w nas jeśli kampimy za długo (i to tak przewidywalne, że zawsze uciekniemy od granatu, zawsze). A strażnicy między sobą nie potrafią współpracować, do tego wybiegają pod celownik jak idioci. Nie potrafią dorównać poziomowi inteligencji 8 letniego dzieciaka, który gra strzelankę sieciową. AI przyszłości będzie lepsze od takiego ośmiolatka z gry sieciowej. AI będzie tak dobre, że będą musieli je zaniżać celowo lub dawać graczowi z 500% życia więcej od przeciwnika, po to by miał szanse w grze. Ale i tak osłabione AI będzie 5 milionów razy lepsze niż najlepsze AI jakie do tej pory powstało.

31.10.2014 17:34
hopkins
19
odpowiedz
hopkins
223
Zaczarowany

Polzka ale wiesz, ze w prawdziwym zyciu straznik tez chodzi po wyznaczonej trasie w trakcie patrolu?

31.10.2014 17:36
20
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

[19]
a wiesz, że w prawdziwym życiu nie podbiegniesz do strażnika nawet parkingowego by wbić mu nóż w szyję jak w grze? Bo wykryje cię. No chyba, że koncert metalowy grają na parkingu i zafascynowany jest sceną. Ty nawet nie potrafiłbyś obejść strażnika na parkingu strzeżonym, który w budce siedzi. Ale w grze to obejdziesz na luzie za pierwszym razem nawet SWAT ze Spetsnazem i Forzą, którzy byliby w pogotowiu i cię szukali.
W realu jakbyś zabijał kogoś nożem nawet znienacka, to gdyby stał ktoś niedaleko, to by zobaczył cię bez problemu, a w grze każdy przeciwnik jest ślepy i głuchy i jeśli jest odwrócony bokiem nawet tak, jakby w realu cię widział, to możesz tak zabić 200 strażników pod rząd i nikt tego nie wykryje. Gdyby AI z gier istniało w realu to Breivik by wybijał dzieciaki na wyspie niepostrzeżenie! Mógłby wtedy z nożem chodzić i zabijać jednego dzieciaka za drugim, bo mieliby tak głupie AI. Ale w grze oczywiście możesz zabić cały świat, 7 mld ludzi i nikt się o tym nie dowie jeśli tego chcesz.

31.10.2014 17:42
21
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion
Wideo

A tu masz o tłumikach filmik na przykładzie splintercella (który ma również AI okropne)
http://www.youtube.com/watch?v=bxty8_HQsaw

31.10.2014 17:42
hopkins
22
odpowiedz
hopkins
223
Zaczarowany

Ilu ludzi zabiles w prawdziwym zyciu nozem? :) Jestes naprawde pociesznym czlowiekiem.

31.10.2014 17:53
Szyszkłak
23
odpowiedz
Szyszkłak
214
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Zastanawiam się dlaczego w ogóle wchodzicie w dyskusje z tym ciężkim przypadkiem.

31.10.2014 17:55
24
odpowiedz
zanonimizowany956494
25
Legend

słyszałem o FEAR i grałem i AI jest kiepskie
Troll detected, FEAR ma jeden z najlepszych systemów AI w historii.

31.10.2014 17:58
25
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

jak może mieć wspaniałe AI, skoro ja nawet na najtrudniejszym poziomie trudności widzę głupie, nielogiczne zachowania przeciwników? Szkoda, że gdy grałem w to, nie nagrywałem gameplaya, bo pokazałbym wam jakie smaczki czasami spotkałem. Nawet najgorszy gracz z gimbo CSGO lepiej się zachowuje od przeciwników z fear.

31.10.2014 18:02
26
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

w fear przeciwnicy łatwiej zobaczą skradającego się gracza niż w przypadku pozostałych gier, w których skradanie i zadźganie kogoś to 100% sukces. Ale i tak mimo lepszego wykrywania (wzroku) AI, przeciwnicy są idiotami, szczególnie w boju.

Mówicie, że gdybym nagrywał recenzje gier, to byłbym popularniejszy od Bonza i miałbym miliony z reklam?

31.10.2014 18:04
Damian1539
27
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Chcesz realizmu, jedź do Afganistanu, zostaw gry w spokoju, bo nie są dla Ciebie. Albo graj w ponga, gdzie al jest idealne.

31.10.2014 18:04
wysiak
😊
28
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Szyszklak --> Prawda, mnie tez to zadziwia, ze komukolwiek chce sie z tym kolesiem w ogole rozmawiac. Czasem jak go czytam, to mam wrazenie, ze jego iq jest jeszcze nizsze, niz to, co opisal w poscie 4.

31.10.2014 18:07
29
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

w afganistanie w Polskim wojsku głównie nic się nie działo. To, że czasem była jakaś wymiana ognia, gdzie w necie wszystkie portale zawsze pisały, nie oznacza, że wyjdę na pierwszy patrol i zaraz wyleci na IED rosomak kolegów, a ja będę strzelał i zabijał 200 talibów. Tak nie ma w realu. Jedynie jedna akcja z Polakami była godna gier komputerowych, gdy ciężarówki wbiły w mur by wyłom zrobić i strzelali się, przynajmniej to było realistyczne i fajne. Gdyby w grze to samo pokazali, to wyszedłby kolejny crap jak COD, gdzie przez 20 minut byś odpierał atak tysiąca talibów, którzy pieszo z gór zbiegają i walą z rpg7 we wszystko.

[28]
za to twoje IQ jest tak świetne, że wystawiasz 10/10 pierwszej z brzegu, mało ciekawej grze. W ogóle po co udzielasz się w tym temacie, skoro nie chcesz nawet tu zaglądać? Dziwny jesteś.

31.10.2014 18:41
30
odpowiedz
zanonimizowany998044
19
Senator

@Polzka Gry od Cryteka czy od Valve mają świetne AI. Fear też nie ma złego. Ale jak grasz w gry na poziomie trudności low no to nic dziwnego, że AI ci nie pasuje.

Druga sprawa, jak już siedzimy w tej bazie, gdzie broń jądrową robią i zaczniemy wybijać ludzi w jednym pomieszczeniu i włączy się alarm, to niech trwa on, a nie jak w każdej grze, gdzie tylko przeciwnicy z 2 najbliższych pokoików cię szukają i po minucie kończą szukanie i uznają, że nic się nie stało. Ma wpaść sporo ludzi, przeczesywać okolice, zamykać drzwi dokładnie, a jak alarm już miałby ucichnąć po 4 minutach, to niech będą wszyscy pobudzeni, bardzo ostrożni. Polecam ci zagrać w Project I.G.I. 2: Covert Strike. Tam zobaczysz co to znaczy włączyć alarm i w ogóle.

31.10.2014 18:41
31
odpowiedz
zanonimizowany1040240
2
Konsul

za 10 lat pewnie też będą demoty z tytułem " Kiedyś liczyła się Grywalność nie grafika" w tle Crysisa 3

31.10.2014 18:47
32
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion

[30]
AI karaluchów w Half Life to szczyt możliwości tej firmy. A AI w wielu grach jest identyczne na każdym poziomie trudności, na easy ma się po prostu większy god mode. A gram na trudnych poziomach, ale co mi z tego, że na hard dmg otrzymuję większe skoro AI w 99% jest takie samo na każdym poziomie trudności?

31.10.2014 18:52
33
odpowiedz
zanonimizowany998044
19
Senator

Co do Half-Life to chodzi mi o AI ludzi.

Co do AI i poziomów trudności to zależy od gry. Np. Far Cry 1 ma to w sobie, że czym poziom wyższy tym AI przeciwników jest lepsze.
Bardzo polecam zagrać w I.G.I. 2 i na hardzie. Chociaż nie wiem czy tą grę dałbyś radę przejść na normalu.

31.10.2014 18:56
34
odpowiedz
zanonimizowany1024394
4
Centurion
Forum: Śmieszne są stare wątki :D