Mógłby mi ktoś podać jakieś dobre słuchawki do gier? Obecnie gram w Bad company 2 w sieci i chetnie zakupiłbym jakieś słuchaweczki.
Druga sprawa to co trzeba żeby rozmawiać w graczami w sieci.Wiem że jakiś program ale jaki.I ostatnie pytanie.Czyli jak podepnę słuchawki do kompa (mając już wymagany program) i wejdę na polski serwer to już będę mógł rozmawiać z graczami czy jak to działa? Pytam bo się nie orientuję a w sieci gram tak mniej wiecej od półtora roku i nigdy w słuchawkach.
P.S.
jeżeli złą kategorię wybrałem to sory.
Tak do 100 zł.
co do drugiej części pytania - np. Counter Strike posiada specjalny klawisz na klawiaturze , wystarczy wcisnąć i możesz mówić . Nie trzeba żadnego programu .
od siebie polecam Sennheiser HD 201 + mikro. Zalman.
[4]
<---
Ja mam Sennheiser HD201, dokup sobie mikrofonik (taki doczepiany do kabla, świetnie się trzyma) i będzie ~ 90/100 zł :)
Lepsze od tych sennków będzie Plantronics
http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/535635
Słuchawki solidniej zrobione niż HD201, lepszej jakości, szczególnie do gier. I ma mikrofon w standardzie, bardzo dobry.
wielkie dzięki koledzy za pomoc.A ostatnie pytanie.Jak to będzie w Bad company 2 i BC3 (chodzi mi o rozmowę z graczami).Bo słuchaweczki już doradziliście za co dziękuję.
Lepsze od tych sennków będzie Plantronics
Chyba kpisz...
Ten błyszczący się shit pod żadnym względem nie dorównuje HD201- sprawdzonym i chwalonym przez całą masę użytkowników.
W tym przedziale cenowym tylko HD201, polecam, mam od jakiś 2 albo 3 lat i sobie chwalę.
Posiadam HD201 i są zarąbiste do gierek
HD201 to kiepskie słuchawki nawet w swojej klasie cenowej. Choć do gier oczywiście wystarczą, schody zaczynają się gdybyśmy chcieli na tym np. posłuchać muzyki.
Z resztą jak wszystkie niskie modele Sennheisera.
Co do komunikacji z innymi graczami - popularne programy to Ventrilo, TeamSpeak oraz Mumble.
Moze Creative Fatal1ty ?
Dla mnie nie ma to jak PHILIPS SHP 1900 heh:)