Poszukuję jakiś słuchawek nausznych do 200zł. Głównie zależy mi na tym by były w miarę głośne i wyciszały dźwięki z zewnątrz. W temacie jestem zielony więc zdam się na was. Co polecacie?
up
niedawno kupiłem AKG K 512 i jestem z nich bardzo zadowolony.Bardzo dobre do gier jak i do filmów no i calkiem nieźle tłumią dzwięki z zewnatrz. Nie wiem jak z trwałością bo mam je dopiero kilka miesięcy ale są bardzo ładnie wykonane.
No i jeszcze dodam, że głównie będę je wykorzystywał do słuchania muzyki, czy to w domu, czy na ulicy, więc nie wiem jak to wyjdzie gabarytowo.
Co myślicie o AKG K404?
Pół roku temu miałem taki sam dylemat, wybrałem Creative Aurvana Live i zdecydowanie nie żałuję. Mogę je szczerze polecić.
Wyciszają całkiem nieźle (używam ich w autobusie i wyraźnie słychać nie tylko wokal ale i gitary/perkusję), jakość dzwięku jest genialna jak na tą cenę.
A coś jednak mniejszego?
Bo sennheisery 201 sa sporo tansze niz 200 pln, a 202 i 205 nie sa od nich wcale lepsze (raczej sa wrecz gorsze).
Z Sennheiserów do dwóch stów tylko PX100 są warte uwagi, ale one odpadają bo nie tłumią dźwięków otoczenia.
Ja mam Creative SoundBlaster Tactic 3d alpha - Bardzo głośne , mocny bass, dobre oprogramowania pozwalające na zmianę ustawień pod siebie.
Słuchawki zamknięte i wyciszają otoczenie
Tutaj znalazłem jakiś review
http://www.youtube.com/watch?v=hwz6-PBlq4I
Oczywiście nie możesz pogardzić Sennheiserami podanymi przez forumowiczów @up =)
Tylko nie powiedziałeś czy to są słuchawki do gry czy do samego słuchania muzyki.
Jeżeli chcesz chodzić z nimi po mieście to nie polecam gdyż mają swoje gabaryty.
Jeżeli do gry to jedynie co jakieś półtorej godzinki daj odpocząć uszą, mikrofon nawet nad potrzeby zwykłego gracza.
pozdrawiam ;)