Witajcie.Skradziono mi konto Steam ;/.Napisałem zgłoszenie do supportu w środę o godz 15(do tej pory nie dostałem odpowiedzi ) a w czwartek wysłałem im cd-key z gry przypisanej do konta razem z ticketem i mam do Was dwa pytanka:
1. Czy ktoś wie może ile trzeba czekać na odpowiedź od supportu ?
2. Czy jeśli napisałem zgłoszenie po polsku to support je rozpatrzy czy muszę napisać po angielsku ?
Jakim cudem ukradli ci konto, skoro tak naprawdę trzeba znać 3 hasła - do Steama, SteamGuarda i poczty?
Ludzie zupełnie nie wiem o co sie spinacie ktoś nie dość że włamał mi sie na konto to również na meila nie mam zielonego pojęcia jak to zrobił ale mu sie udało.Nadal chciałbym uzyskać odpowiedź na moje pytania
A skąd mamy wiedzieć ile będziesz czekał, mogą Ci odpisać w poniedziałek albo we wtorek albo za 1000 lat. Na przyszłośc jedno hasło do maila i stron to zły pomysł.
No ok ale myślałem że ktoś już miał ten sam problem co ja i mniej więcej by napisał po jakim czasie zazwyczaj steam w takich sprawach odpisuje.
Kradziez konta to powazna sprawa i support odpowiada bardzo szybko, pod warunkiem, ze ticket jest we wlasciwej kategorii i najlepiej po angielsku.
Klucz wysylasz dopiero po tym, jak oni cie poprosza, bo tam trzeba przed zrobieniem skanu lub zdjecia napisac cos na nim jesli dobrze pamietam.
Sa tylko dwie mozliwosci kradziezy konta i maila (zakladajac, ze to twoje oryginalne konto, a nie kupione gotowe). Klikales w linki typu "darmowe gry na Steama, podaj swoj login, haslo i mail w formularzu" albo jakis crack/programik z wbudowanym keyloggerem. W tym drugim przypadku juz teraz mozesz zrobic format i postawic system od nowa.
PS. Wiem, ze minely 3 dni, ale nawet odzyskanie konta nie pomoze, jesli keylogger dalej siedzi w systemie.
Dzięki za odpowiedź właśnie chyba będę musiał zrobić format mam nadzieje że support odpowie mi w niedalekiej przyszłości