Hej koledzy.
Od wczoraj jestem właścicielem Samsunga Galaxy Ace, a już mam problem. Mianowicie nie mogę połączyć się przez WiFi z moim liveboxem. Słyszałem, że są z nim problemy, ale nigdzie nie mogę znaleźć nic na ten temat.
Klucz wpisałem dobrze (sieć jest zabezpieczona), ale nie chce się połączyć. Cały czas jest "Ustalanie IP...".
Dodatkowo, spróbowałem ze statycznym adresem IP. Wypełniłem wsztystkie pola, pokazuje, że jest połączony, ale do Android Market, ani Internetu nie jest dane mi wejść.
Z resztą słyszałem, żeby wyłączyć "dane pakietowe", bo później przychodzą nieznane kwoty.
Potrafi ktoś pomóc?
Tak, potrafię ci pomóc. Zastosuj się do moich rad z tego wątku:
https://www.gry-online.pl/forum/livebox-a-komorka/zeacbdbb
Niestety, próbowałem. Zaraz sprawdzę raz jeszcze, ale wątpię.
Cały czas jest: "Uzyskiwanie adresu IP..."
jak juz wpiszesz klucz w galaxy Ace musisz kliknąć "połącz" i wtym czasie na Liveboxie wcisnąć przycisk REG. Zawsze przy "parowaniu" nowego urządzenia wi-fi musisz wciskać na Liveboxie w/w przycisk REG.
Tak przy okazji zapytam: Mój brat ma Wave (wysokobudżetówkę). Co jeśli chce się podłączyć do sieci przez WiFi, a wyskakuje mu "brak uwierzytelnienia"?
JA ZROBIŁEM TAK:
1.WPISYWAŁEM HASŁO (TO Z NAKLEJKI POD TP LINK - NIE DZIAŁAŁO)
2.ZRESETOWAŁEM ROUTER I PODCZAS 1-WSZEGO ŁĄCZENIA Z LAPTOPEM WYŚWIETLIŁ MI SIĘ KOMUNIKAT: NA STARSZYCH URZĄDZENIACH PROSZĘ PODAĆ HASŁO: ab5w-kfnl-kdwq
PO WPISANIU "TEGO" HASŁA INTERNET PO WIELU WCZEŚNIEJSZYCH, NIEUDANYCH PRÓBACH ZACZĄŁ CHODZIĆ!