RWE
Witam. Dzisiaj do domu przyszedł rachunek za prąd za tzw. okres letni z dostawcy prądu RWE. Dom nie jest pałacem, i żadna elektronika nie działa tutaj 24/7. Tak czy inaczej, rachunek za prąd przyszedł w wysokości blisko 1500 złotych, i nie jest to pierwszy przypadek gdzie RWE naciąga odbiorców prądu, bo parę lat temu był podobny rachunek, a sąsiedzi dostali rachunek o wysokości blisko 5000 zł. Dodam, że ich mieszkanie jest o wiele mniejsze (2-3 razy), więc wątpliwe jest, żeby rachunek mieli odwrotnie proporcjonalnie.
Jednym słowem, RWE naciąga odbiorców, tłumacząc się, że liczniki są wadliwe, a przynajmniej taka wymówka była jakiś czas temu. Żadne telefony ani osobiste wizyty nic nie dały. Tutaj rodzi się pytanie - co dalej? Sąd to pewnie gówno da, zmiana dostawcy - prędzej przyniesie skutek, tylko jaki dostawca będzie rozsądniejszy od aktualnych?
Pozdrawiam.
RWE nie ma dobrej opinii. Jak złożysz reklamacje to leżysz, bo przysyłają monterów do zdjęcia licznika i nigdy już go nie zobaczysz, a w zamian dostaniesz rachunki za badanie licznika przez biegłego. Internet pełny jest opisów tej metody.
Potwierdzam, mam jak najgorsze doświadczenia z firmą RWE, trzeba bardzo uważnie patrzeć im na ręce
W celu weryfikacji poprawności rozliczeń i wysokości faktur na koncie, prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego bieżące wskazanie licznika na [email protected]
Pozdrawiamy, Asystent RWE.