RWE

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
19.09.2014 18:57
preDratronIX
1
odpowiedz
preDratronIX
88
Generau

RWE

Witam. Dzisiaj do domu przyszedł rachunek za prąd za tzw. okres letni z dostawcy prądu RWE. Dom nie jest pałacem, i żadna elektronika nie działa tutaj 24/7. Tak czy inaczej, rachunek za prąd przyszedł w wysokości blisko 1500 złotych, i nie jest to pierwszy przypadek gdzie RWE naciąga odbiorców prądu, bo parę lat temu był podobny rachunek, a sąsiedzi dostali rachunek o wysokości blisko 5000 zł. Dodam, że ich mieszkanie jest o wiele mniejsze (2-3 razy), więc wątpliwe jest, żeby rachunek mieli odwrotnie proporcjonalnie.

Jednym słowem, RWE naciąga odbiorców, tłumacząc się, że liczniki są wadliwe, a przynajmniej taka wymówka była jakiś czas temu. Żadne telefony ani osobiste wizyty nic nie dały. Tutaj rodzi się pytanie - co dalej? Sąd to pewnie gówno da, zmiana dostawcy - prędzej przyniesie skutek, tylko jaki dostawca będzie rozsądniejszy od aktualnych?

Pozdrawiam.

19.09.2014 19:54
2
odpowiedz
zanonimizowany1001101
5
Konsul

RWE nie ma dobrej opinii. Jak złożysz reklamacje to leżysz, bo przysyłają monterów do zdjęcia licznika i nigdy już go nie zobaczysz, a w zamian dostaniesz rachunki za badanie licznika przez biegłego. Internet pełny jest opisów tej metody.

19.09.2014 19:58
mohenjodaro
3
odpowiedz
mohenjodaro
127
285 właściwy ranking

Potwierdzam, mam jak najgorsze doświadczenia z firmą RWE, trzeba bardzo uważnie patrzeć im na ręce

23.09.2014 12:47
4
odpowiedz
zanonimizowany1032568
1
Junior

W celu weryfikacji poprawności rozliczeń i wysokości faktur na koncie, prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego bieżące wskazanie licznika na [email protected]
Pozdrawiamy, Asystent RWE.

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl