Witam serdecznie.
Chciałbym polecić Wam pewną grę interaktywną, dość mocno opierającą się na kontaktach z innymi ludźmi/kombinowaniu, ale też konkurencjach logicznych oraz "na szczęście".
Zasady:
Gdy tylko zakończą się zgłoszenia i odbędą rozmowy kwalifikacyjne, szesnaście wybranych do gry osób podzielimy na dwa plemiona (drużyny). Gracze będą musieli porozumiewać się ze sobą przez komunikator (gadu-gadu, tlen, AQQ itp.), by móc lepiej się poznać i zacząć opracowywać swoje własne strategie. Celem każdego zawodnika jest przetrwać do samego końca. Już pierwszego dnia na forum w temacie Robinsonów przedstawimy wyzwanie - określone zadanie, z którym zawodnicy będą musieli się zmierzyć. Wyzwaniem może być gra internetowa z serwisu Kongregate (na przykład Tetris - zdobyć jak najwięcej punktów, kulka - odbić ją jak najwięcej razy itd.), bądź konkretne zadanie do wykonania, które będzie dokładnie opisane w temacie robinsonowym. Po określonym czasie (przeważnie około 3-4 dni) wyzwanie zostanie zakończone, a na forum pojawią się jego wyniki. Plemię, które uzyskało większą ilość punktów, zdobywa immunitet, który daje im bezpieczeństwo. Przegrane plemię odbywa Radę Plemienia, na której każdy z członków drużyny oddaje głos na jedną osobę z grupy. Po podliczeniu osoba z największą ilością głosów zostaje wyeliminowana z konkursu.
I tu zaczyna się zabawa. Każdy z zawodników chce przetrwać, nikt nie chce, by to na niego zostały oddane głosy - prowadzi to do zawiązania umów i sojuszów, z czasem do kłamania, oszukiwania i desperackich prób utrzymania się w grze. Genialne jest też organizowanie blindeside'ów - eliminacji z zaskoczenia, podczas których osoba odpadająca jest w ogromnym szoku. Kłamstwa, oszustwa, szantaże, ostrożność, chłodna kalkulacja, urok osobisty, spryt, inteligencja - wszystkie chwyty dozwolone.
Następnie odbywa się drugie wyzwanie, kolejna Rada Plemienia i tak aż do oczekiwanego przez wszystkich finału. W międzyczasie na pewno pojawiają się ciekawe twisty i przewroty, które mogą skomplikować bądź uprościć grę innym osobom (np. zmiana składu plemion), żeby nikt nie poczuł się zbyt pewnie i przestał kombinować.
Kulminacyjnym momentem gry jest połączenie plemion. Wtedy z dwóch drużyn powstaje jedna - rozpoczyna się prawdziwa walka. Immunitet w wyzwaniu zgarnia jedna, najlepsza osoba i tylko ona jest bezpieczna na Radzie Plemienia, na którą musi iść zawsze całe plemię. Wykorzystywane są też ukryte immunitety, które można odnaleźć dzięki tajemniczym wskazówkom. Gdy pozostają dwie osoby, rozpoczyna się finał. Finaliści wygłaszają na forum mowy, w których przedstawiają swoje argumenty na to, dlaczego to akurat oni zasługują na zwycięstwo. Następnie sędziowie (osoby, które zajęły miejsca 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9) zadają im swoje pytania, mające pomóc wybrać zwycięzcę. Potem odbywa się głosowanie - głosują sędziowie, tym razem wskazując osobę, która powinna wygrać. Finalista, który zdobędzie większość głosów sędziów, wygrywa "Robinsonów".
Więcej informacji znajduje się w WIKIPEDII ROBINSONOWEJ. - http://robinsonowie.nightwood.org/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
Zapisy są prowadzone obecnie w następującym temacie - http://zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?62663-Robinsonowie-11-Ka%C5%BA%C5%84-zapisy! Serdecznie zapraszamy wszystkich!