Mam pytanie, w temacie w ktorym jestem zielony.
Zlozylem zamowienie na Samsung Galaxy Tab 2 7.0 WiFi. W potwierdzeniu mailem dostalem opis sprzetu jaki sostal zarezerowany i tam stoi
"TABLET 7" P3110 GALAXY TAB 8GB/WIFI SAMSUNG"
Czy to ten sam ? Brak mi w opisie TAB 2.
Domyslam sie ze kluczem jest tu okreslenie kodowe P3110 - pewnie oznaczajace 2-ke. Wole sie jednak upewniec bo swiat tabletow jest mi obcy, a i ten kupuje nie dla siebie :)
nikt nie pomoze? :)
Google mowi mi ze to to samo, ale mu nie dowierzam :P
A dzieki, tobie wierze bardziej ;)
Jeszcze jedno mnie nurtuje - jak jest na tym tablecie z obsluga Youtube? Zadano mi takie pytanie, mam sie upewnic ze da sie odtwarzac filmy bez problemu (przy komunikacji WiFi oczywiscie). Pierwszy wynik z google mowi ze nie odtwarza, ale strona jakas lewa, a reszta nie wspomina o tym.
jedyne co znalazlem to yaki teskt :
"Rewolucyjny system Android 4.0 Ice Cream Sandwich został specjalnie zoptymalizowany pod kątem tabletów. Setki tysięcy aplikacji i gier zapewnią doskonałą rozrywkę i funkcjonalność. Całą rodzinę z pewnością ucieszy łatwiejszy dostęp i uruchamianie aplikacji Google Mobile, w tym serwisu YouTube, wyszukiwarki Google, map i innych niezbędnych usług Google. "
Czyli zakladam ze przynajmniej mobilne wersje tych stron dzialaja.
Mam Tab2 10.1' i nie ma problemu z Youtube'em. Mysle, ze na 7' bedzie podobnie
Przy czym rzecz jasna Youtube'a najlepiej odpalac przez aplikacje dostepna w menu, a nie przez strone. Choc przed sekunda sprawdzilem i tez dziala przez strone to juz np. takie fimiki na tvgry nie dzialaja w przegladarce...
wystarczy zainstalować flasha i wszystko chodzi ok, mimo że oficjalnie adobe już go nie wspiera, to można znaleźć na xda i tego typu stronach do pobrania, używam androida 4.1 i z flashem nie ma problemu, odtwarza większość rzeczy które ma odtwarzać - przynajmniej w Firefox for android
Z oficjalnej strony Adobe mozna flasha pobrac(oczywiscie niewspieranego juz) :