Witam!
Jestem studentką psychologii i na potrzeby pisanej przeze mnie pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące oceny siebie, radzenia sobie ze stresem i odczuwanym w życiu zadowoleniem. Badanie jest całkowicie anonimowe, a uzyskane wyniki służą wyłącznie celom naukowym. Badanie składa się z trzech kwestionariuszy i nie powinno zająć dłużej niż 15-20 minut.
Każdą osobę, która zechciałaby mi pomóc serdecznie zapraszam do badania. Każde wypełnione badanie jest dla mnie niezmierne cenne.
Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas!
Link do ankiety: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRuWlBiZm5VMS1mVlA0SU5VdDRmTkE6MQ
Już na pierwszej stronie!
Występowanie chorób skóry *
nie
tak, łuszczyca
tak, atopowe zapalenie skóry
Inne:
Wypełnię, jeśli przekonasz mnie, że to wyżej ma związek z
oceny siebie, radzenia sobie ze stresem i odczuwanym w życiu zadowoleniem.
Ta ankieta wygląda jak łapanie frajerów do nabijania punktów w jakimś play4free .. a nie celom naukowym.
To jest Twoje subiektywne odczucie. Jeżeli masz jakieś podejrzenia nie musisz wypełniać. Ja nie muszę nikogo przekonywać, na szczęście są jeszcze inni życzliwi ludzie. Taka mała podpowiedź jakby Twoja podejrzliwość nie dawała Ci spokoju to przejrzyj sobie fachową literaturę, która zawiera dotychczas przeprowadzone badania wśród osób z chorobami skóry.
Dla osób które jednak zechciałyby mi pomóc informuję, że powyższa ankieta ma na celu zbadanie wpływu zmian towarzyszących chorobom skóry na wymienione aspekty życia człowieka.
na szczęście są jeszcze inni życzliwi ludzi
Jestem najbardziej życzliwym człowiekiem jakiego możesz spotkać. Zamiast bezsensownie prychać, co skutecznie odstraszy wszystkich wykształconych lub logicznie myślących ludzi wyciągnij z tego naukę. Będziesz MAGISTREM, a to zobowiązuje do stosowania METOD NAUKOWYCH.