Problem ze sklepem
A wiec zamowilem sobie w sklepie internetowym [ link zabroniony przez regulamin forum ] troche czesci do komputera. Byl to czwartek w zeszlym tygodniu. od razu oplate wynoszaca ~1,8k zl przelalem z banku, jednak podczas wplacania zacial mi sie router a po zakonczeniu wysylania kasy nie bylo tej transakcji w historii, chociaz zawsze kazda wplata sie tam pojawia od razu. No nic, nastepnego dnia sprawdzam, widze ze kasy nie dostali. Pisze wiec do nich maila i wysylam zwyklym przelewem. W poniedzialek dostaje maila od gosci, ze 2 razy wyslalem hajs i zebym dal numer konta to oddadza. Problem jest w tym, ze w tej chwili nie dosc ze nie mam czesci (specjalnie kupowalem w tej firmie bo pisali ze 1/2 dni przesylka max, a potrzebowalem ich do dzisiaj) ani kwoty ktorej mieli mi oddac. Ponadto nie odbieraja telefonu i nie odpisuja na maile. Wiem ze to byl po czesci moj blad, ale jestem wkurzony. Co mam zrobic?
Dziś jest święto. Sklepy nie pracują, dlatego nie ma z nimi kontaktu, a paczka pewnie czeka na Ciebie na poczcie.