Cześć. Mam Samsunga Wave 723. Dotychczas, korzystając z neostrady i liveboxa nie miałem problemu z łączeniem się z wi-fi przez telefon, zasięg miałem wszędzie i wszystko ładnie działało. Jednak kiedy zmienilem usługodawcę na Netie (router netiaspot), to połączenie na telefonie jest cały czas zrywane, często w ogóle nie widzi sieci. Na wszystkich innych sprzętach wi-fi działa normalnie. Dodam, że moja siostra też ma Samsunga Wave (ale inny model), i na jej telefonie wi-fi działa normalnie, sieć widzi w całym domu i połączenie nie jest zrywane.
Próbowałem przywrócić telefon do ustawień fabrycznych, jednak nic to nie pomogło. ;/
Spróbuj w routerze zmienić kanał WiFi na jakiś inny.
[4] - mam wybrany automatyczny; na jaki zmienić, żeby inne urządzenia dalej miały internet?
Urzadzeniom wszystko jedno jaki kanal jest wybrany, waze, zeby byl to kanal, ktorego nie uzywaja inne okoliczne sieci wifi.
Jeśli posiadasz komputer z wifi, to poszukaj darmowego małego programiku o nazwie innSSIDer i sprawdź jakie sieci, o których wysiak mówi, znajduje komputer i ustaw w routerze taki kanał, który jest wolny/najmniej oblegany.
Zmieniłem kanał z 1 (miałem taki przy ustawionym automatycznym kanale) na 2, ale nic to nie dało.. kombinować z innymi kanałami, czy to nie to?
włączyłem innSSIDer, i oprócz mojej sieci wykrywa tylko jedną, na kanale 11
EDIT: [9] - nie mam androida, mam Bada OS. Na drugim telefonie siostry, też z badą, wszystko działa
android = problem.
Standard.
Netiaspot co najwyżej to koło routera tylko stał.
To kiepskie i wybredne urządzenie, u mnie dodatkowo występowały ciągłe resety i często się zawieszał. Jeśli do liveboxa możesz wprowadzić login i hasło do Netii to wróć na stary router.
[10] - liveboxa nie mam już, musiałem oddać. Zresztą nie dało się tam zalogować do netii.
Jest szansa, żeby kupić jakiś dobry router do 100 zł?