Witam. Od wczoraj bez przyczyny nagle przestał działać mi internet na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop, tablet, smartfon), podczas gdy na pc internet działa normalnie (przez ethernet). Na innych urządzeniach mogę wyszukać sieć, połączyć się, jednak jest to połączenie ograniczone i korzystanie z internetu jest niemożliwe.
Czy ktoś może znać przyczynę? Drugi problem jest taki, że nie działa mi strona konfiguracji libevoxa (192.168.1.1), nie wczytuje się. Dlaczego tak się dzieje?
Uwaga odpowiadam: BO LIVEBOX TO NAJWIĘKSZE GÓWNO JAKIE ZNA ŚWIAT.
Odłącz go od prądu i podłącz ponownie, po 5-10 minutach powinno zadziałać. A że się nie wczytuje? Nic dziwnego, tam chyba montują procesor o taktowaniu 50MHz a po ostatnim upgradzie firmware'u to już praktycznie nic nie działa.
Zrestartuj go(wyłącz na jedną minutkę, a później włącz).
Sam konfigurowałeś Liveboxa? Jego adres najlepiej sprawdzić po bramie domyślnej(ipconfig w wierszu poleceń). I jeśli nie masz włączonego DHCP(czyli automatyczne przyznawanie adresów) to zobacz czy komputer z którym się łączysz ma taką samą klasę adresową co Livebox.
Uwaga odpowiadam: BO LIVEBOX TO NAJWIĘKSZE GÓWNO JAKIE ZNA ŚWIAT.
Bez przesady, to nowa wersja jakoś działa, mam kilku klientów którym wersja dwa zero działa bardzo fajnie i bez żadnego problemu. Ale oczywiście nie jest to najlepszy sprzęt.
Reset pomógł, dzięki bardzo. Zrobiłbym to od razu, ale wolałem się najpierw upewnić, bo w razie jakby problem leżał w czymś innym i po resecie zostałbym bez internetu nawet i na PC akurat dziś, to miałbym mały problem :p Dzięki wielkie jeszcze raz :)