Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: problem techniczny z odpaleniem Another World

24.02.2013 15:15
1
ivo
121
Konsul

problem techniczny z odpaleniem Another World

Witam, może ktos miał i rozwiązał problem z odpaleniem Another World (nowa wersja). Po odpaleniu wyskakuje mi "can't initialize display" - pomimo zaonstalowania najnowszych sterów nvidii i przeinstalowania direxa nic nie pomaga. Poniżej inf z gry
===> GameSys Init <=== (version: 1.0.95; date: Jan 4 2007; time: 13:56:57)
CpuName: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz
CPU Id: Intel64 Family 6 Model 42 Stepping 7 (GenuineIntel)
Speed: 3375 mhz; RAM: 4095 MB
OS: Windows 7 Home Premium v6.1 build #7601 (Unknown)
Connected to Internet : INTERNET_CONNECTION_LAN
DirectX version: 9.0 (0x00090000)
Opened Pak 'Data\Pak01.Pak', with 448 files inside

=====> Devices init <=====
Failed: DIERR_DEVICENOTREG

=====> 3D engine init <=====
3dEngine Init; version: 2.00.90; date: Nov 14 2006; time: 16:44:28
DDD - Name: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti ; Device: nvd3dum.dll
Display Device: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
GM 0: (640 x 480, 32 bits, 59 hz)
GM 1: (640 x 480, 16 bits, 59 hz)
GM 2: (640 x 480, 32 bits, 60 hz)
GM 3: (640 x 480, 16 bits, 60 hz)
GM 4: (720 x 480, 32 bits, 60 hz)
GM 5: (720 x 480, 16 bits, 60 hz)
GM 6: (720 x 576, 32 bits, 60 hz)
GM 7: (720 x 576, 16 bits, 60 hz)
GM 8: (800 x 600, 32 bits, 60 hz)
GM 9: (800 x 600, 16 bits, 60 hz)
GM 10: (1024 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 11: (1024 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 12: (1152 x 864, 32 bits, 60 hz)
GM 13: (1152 x 864, 16 bits, 60 hz)
GM 14: (1280 x 720, 32 bits, 59 hz)
GM 15: (1280 x 720, 16 bits, 59 hz)
GM 16: (1280 x 720, 32 bits, 60 hz)
GM 17: (1280 x 720, 16 bits, 60 hz)
GM 18: (1280 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 19: (1280 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 20: (1280 x 800, 32 bits, 60 hz)
GM 21: (1280 x 800, 16 bits, 60 hz)
GM 22: (1280 x 960, 32 bits, 60 hz)
GM 23: (1280 x 960, 16 bits, 60 hz)
GM 24: (1280 x 1024, 32 bits, 60 hz)
GM 25: (1280 x 1024, 16 bits, 60 hz)
GM 26: (1360 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 27: (1360 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 28: (1366 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 29: (1366 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 30: (1600 x 900, 32 bits, 60 hz)
GM 31: (1600 x 900, 16 bits, 60 hz)
GM 32: (1600 x 1024, 32 bits, 60 hz)
GM 33: (1600 x 1024, 16 bits, 60 hz)
GM 34: (1600 x 1200, 32 bits, 60 hz)
GM 35: (1600 x 1200, 16 bits, 60 hz)
GM 36: (1680 x 1050, 32 bits, 59 hz)
GM 37: (1680 x 1050, 16 bits, 59 hz)
GM 38: (1680 x 1050, 32 bits, 60 hz)
GM 39: (1680 x 1050, 16 bits, 60 hz)
GM 40: (1920 x 1080, 32 bits, 59 hz)
GM 41: (1920 x 1080, 16 bits, 59 hz)
GM 42: (1920 x 1080, 32 bits, 60 hz)
GM 43: (1920 x 1080, 16 bits, 60 hz)
GM 44: (1920 x 1200, 32 bits, 59 hz)
GM 45: (1920 x 1200, 16 bits, 59 hz)
GM 46: (1920 x 1200, 32 bits, 60 hz)
GM 47: (1920 x 1200, 16 bits, 60 hz)
Info: Can't create D3D Device with Hardware vertex processing ! (D3DERR_INVALIDCALL)
==> Going to try Software vertex processing
Error: Can't create D3D Device (D3DERR_INVALIDCALL)
Disp->SVM Error: 5
DDD - Name: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti ; Device: nvd3dum.dll
Display Device: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Info: Can't create D3D Device with Hardware vertex processing ! (D3DERR_INVALIDCALL)
==> Going to try Software vertex processing
Error: Can't create D3D Device (D3DERR_INVALIDCALL)
Disp->SVM Error: 5
Info: MaxV: 0; MaxI: 0; NbPrim: 1; AvgV: 0; AvgI: 0
NbVertexShader created on the fly : 0

24.02.2013 20:03
2
odpowiedz
ivo
121
Konsul

UP

25.02.2013 10:33
3
odpowiedz
elemeledudek
189
Senator

Czarno trochę widze pomoc onkretną w temacie. Mało kto juz w to pogrywa.
Próbujac pomóc ogólnikowo, wiedze że masz Win7. Spróbuj uruchomić grę z uprawnieniami administratora oraz pobaw się róznymi konfiguracjami zgodności z innymi Windowsami. To czasem daje doskonałe rezultaty.

P.S. Ta gra to raczej nie jest cRPG.

25.02.2013 12:11
4
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Zadne tryby zgonosci i podobne ustawienia tutaj nie pomoga.

Problem jest ze sterownikami, albo bardziej ze zlym uzyciem direct3d przez gre.

Jedynie co moze pomoc, to instalacja patcha do gry albo zainstalowanie sterownikow do karty graficznej wydanych mniej wiecej w tym samym momencie co gra.

Jeszcze mozesz sprobowac usunac pliki konfiguracyjne gry, opcjonalnie jakies podfoldery gry o nazwie cache/temp itp.

Mało kto juz w to pogrywa.
Ja pogrywam i to dosc czesto, ale w oryginalna wersje z 1991.

25.02.2013 19:46
5
odpowiedz
ivo
121
Konsul

Próbowałem już wszystkiego i reinstalacji, i starszych sterowników i trybu zgodności i nic. Najśmieszniejsze, że na starym kompie z obecną kartą graficzną gra chodziła a teraz zastrajkowała. Pozostałe i stare i nowe gry odpalają bez problemu. Chyba się poddam albo spróbuję z pierwowzorem z 1991 i z dosboxem.

25.02.2013 21:53
6
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

http://thecompany.pl/game/Another+World

Tutaj masz, odpalasz i grasz. Wersja z Amisi.

25.02.2013 21:55
Mastyl
7
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Co jest w tej nowej wersji?

25.02.2013 23:54
8
odpowiedz
verify
220
Generał

Grafika w wyzszej rozdzielczosci i ladniejsze tla.

26.02.2013 01:04
9
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Gra jest trochę bardziej rozbudowana względem pierwowzoru, a mówiąc dokładniej nowa wersja zawiera wszystko to co amigowa czy dosowa, a także dodatkowe elementy jakie pojawiły się w wersji SNES.

26.02.2013 07:38
10
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

ivo-> na starym kompie pewnie nie miales win7, mozesz na virtual machine postawic ten sam system i gra powinna smigac :)

Forum: problem techniczny z odpaleniem Another World