Witam, może ktos miał i rozwiązał problem z odpaleniem Another World (nowa wersja). Po odpaleniu wyskakuje mi "can't initialize display" - pomimo zaonstalowania najnowszych sterów nvidii i przeinstalowania direxa nic nie pomaga. Poniżej inf z gry
===> GameSys Init <=== (version: 1.0.95; date: Jan 4 2007; time: 13:56:57)
CpuName: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz
CPU Id: Intel64 Family 6 Model 42 Stepping 7 (GenuineIntel)
Speed: 3375 mhz; RAM: 4095 MB
OS: Windows 7 Home Premium v6.1 build #7601 (Unknown)
Connected to Internet : INTERNET_CONNECTION_LAN
DirectX version: 9.0 (0x00090000)
Opened Pak 'Data\Pak01.Pak', with 448 files inside
=====> Devices init <=====
Failed: DIERR_DEVICENOTREG
=====> 3D engine init <=====
3dEngine Init; version: 2.00.90; date: Nov 14 2006; time: 16:44:28
DDD - Name: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti ; Device: nvd3dum.dll
Display Device: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
GM 0: (640 x 480, 32 bits, 59 hz)
GM 1: (640 x 480, 16 bits, 59 hz)
GM 2: (640 x 480, 32 bits, 60 hz)
GM 3: (640 x 480, 16 bits, 60 hz)
GM 4: (720 x 480, 32 bits, 60 hz)
GM 5: (720 x 480, 16 bits, 60 hz)
GM 6: (720 x 576, 32 bits, 60 hz)
GM 7: (720 x 576, 16 bits, 60 hz)
GM 8: (800 x 600, 32 bits, 60 hz)
GM 9: (800 x 600, 16 bits, 60 hz)
GM 10: (1024 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 11: (1024 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 12: (1152 x 864, 32 bits, 60 hz)
GM 13: (1152 x 864, 16 bits, 60 hz)
GM 14: (1280 x 720, 32 bits, 59 hz)
GM 15: (1280 x 720, 16 bits, 59 hz)
GM 16: (1280 x 720, 32 bits, 60 hz)
GM 17: (1280 x 720, 16 bits, 60 hz)
GM 18: (1280 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 19: (1280 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 20: (1280 x 800, 32 bits, 60 hz)
GM 21: (1280 x 800, 16 bits, 60 hz)
GM 22: (1280 x 960, 32 bits, 60 hz)
GM 23: (1280 x 960, 16 bits, 60 hz)
GM 24: (1280 x 1024, 32 bits, 60 hz)
GM 25: (1280 x 1024, 16 bits, 60 hz)
GM 26: (1360 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 27: (1360 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 28: (1366 x 768, 32 bits, 60 hz)
GM 29: (1366 x 768, 16 bits, 60 hz)
GM 30: (1600 x 900, 32 bits, 60 hz)
GM 31: (1600 x 900, 16 bits, 60 hz)
GM 32: (1600 x 1024, 32 bits, 60 hz)
GM 33: (1600 x 1024, 16 bits, 60 hz)
GM 34: (1600 x 1200, 32 bits, 60 hz)
GM 35: (1600 x 1200, 16 bits, 60 hz)
GM 36: (1680 x 1050, 32 bits, 59 hz)
GM 37: (1680 x 1050, 16 bits, 59 hz)
GM 38: (1680 x 1050, 32 bits, 60 hz)
GM 39: (1680 x 1050, 16 bits, 60 hz)
GM 40: (1920 x 1080, 32 bits, 59 hz)
GM 41: (1920 x 1080, 16 bits, 59 hz)
GM 42: (1920 x 1080, 32 bits, 60 hz)
GM 43: (1920 x 1080, 16 bits, 60 hz)
GM 44: (1920 x 1200, 32 bits, 59 hz)
GM 45: (1920 x 1200, 16 bits, 59 hz)
GM 46: (1920 x 1200, 32 bits, 60 hz)
GM 47: (1920 x 1200, 16 bits, 60 hz)
Info: Can't create D3D Device with Hardware vertex processing ! (D3DERR_INVALIDCALL)
==> Going to try Software vertex processing
Error: Can't create D3D Device (D3DERR_INVALIDCALL)
Disp->SVM Error: 5
DDD - Name: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti ; Device: nvd3dum.dll
Display Device: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Info: Can't create D3D Device with Hardware vertex processing ! (D3DERR_INVALIDCALL)
==> Going to try Software vertex processing
Error: Can't create D3D Device (D3DERR_INVALIDCALL)
Disp->SVM Error: 5
Info: MaxV: 0; MaxI: 0; NbPrim: 1; AvgV: 0; AvgI: 0
NbVertexShader created on the fly : 0
Czarno trochę widze pomoc onkretną w temacie. Mało kto juz w to pogrywa.
Próbujac pomóc ogólnikowo, wiedze że masz Win7. Spróbuj uruchomić grę z uprawnieniami administratora oraz pobaw się róznymi konfiguracjami zgodności z innymi Windowsami. To czasem daje doskonałe rezultaty.
P.S. Ta gra to raczej nie jest cRPG.
Zadne tryby zgonosci i podobne ustawienia tutaj nie pomoga.
Problem jest ze sterownikami, albo bardziej ze zlym uzyciem direct3d przez gre.
Jedynie co moze pomoc, to instalacja patcha do gry albo zainstalowanie sterownikow do karty graficznej wydanych mniej wiecej w tym samym momencie co gra.
Jeszcze mozesz sprobowac usunac pliki konfiguracyjne gry, opcjonalnie jakies podfoldery gry o nazwie cache/temp itp.
Mało kto juz w to pogrywa.
Ja pogrywam i to dosc czesto, ale w oryginalna wersje z 1991.
Próbowałem już wszystkiego i reinstalacji, i starszych sterowników i trybu zgodności i nic. Najśmieszniejsze, że na starym kompie z obecną kartą graficzną gra chodziła a teraz zastrajkowała. Pozostałe i stare i nowe gry odpalają bez problemu. Chyba się poddam albo spróbuję z pierwowzorem z 1991 i z dosboxem.
Gra jest trochę bardziej rozbudowana względem pierwowzoru, a mówiąc dokładniej nowa wersja zawiera wszystko to co amigowa czy dosowa, a także dodatkowe elementy jakie pojawiły się w wersji SNES.
ivo-> na starym kompie pewnie nie miales win7, mozesz na virtual machine postawic ten sam system i gra powinna smigac :)