Witam wszystkich!
Jestem studentką czwartego roku Psychologii i zamierzam pisać pracę magisterską na temat graczy i ich sposobów radzenia sobie ze stresem ~ chcę to również uzupełnić o inne zmienne, ale jeszcze nie zdecydowałam się o jakie.
Do każdego badania są oczywiście potrzebni ludzie, dlatego piszę z pytaniem i prośbą - czy są wśród Was osoby, które miałyby ochotę brać udział w moich badaniach?
Miałoby to polegać na tym, że drogą elektroniczną osoba wypełniałaby testy (od dwóch do czterech - w zależności od tego ile zmiennych będę chciała ostatecznie badać) i właściwie to tyle. c :
Pierwszy test, a właściwie ankieta, o której wypełnienie chciałabym prosić, będzie określać czy dana osoba jest uzależniona od gier ~ ankieta jest stworzona przeze mnie na podstawie kryteriów uzależnienia zamieszczonych w Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób ICD-10, nie jest ona testowana, stworzona jedynie na potrzeby mojej pracy magisterskiej (dlatego jeśli w ankiecie wyjdzie wynik "Uzależniony", to wcale nie musi to oznaczać, że faktycznie jest się uzależnionym, a jedynie spełniło się założone kryteria, więc nie ma się czym przejmować - sama nie jestem zwolenniczką ilościowego badania psychologicznego - czyli właśnie za pomocą testów/ankiet/etc, ale niestety moja promotorka owszem, więc muszę się dostosować).
Do badania będę potrzebować zarówno osób "uzależnionych", jak i "nieuzależnionych" - żeby mieć tzw. "grupę kontrolną".
Informacje dotyczące reszty testów przekażę, jak już się nazbiera trochę osób, żeby nie robić z tego postu eseju. c ;
Oczywiście byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście powiedzieli o tym swoim znajomym, którzy nie odwiedzają forum, a może byliby w stanie mi pomóc.
Jeśli ktoś chciałby dostać więcej informacji, to pisać, pytać - jestem do dyspozycji. C :
Z góry dziękuję za wszelki odzew i mam nadzieję na szybką reakcję, bo jeszcze trochę czasu minie i promotorka mnie udusi. c ;
Ja chętnie pomogę. Podejrzewam, że mogę być klasyfikowany jako 'uzależniony' :D