Witajcie!
Nazywam się Bartosz Wichowski i jestem studentem psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Można śmiało stwierdzić, że każdy z nas - nawet jak nie gra sam to zna co najmniej jedną osobę która gra. ;) Tak. Gry są powszechną formą rozrywki. Gry komputerowe i konsolowe od bardzo dawna są w naszym codziennym życiu lecz dopiero od bardzo niedawna interesuje się nimi nauka. Badania pokazują, że co czwarty europejczyk jest graczem. Ja sam jestem graczem od wielu, wielu lat. Jednakże to wciąż za mało aby móc wyciągnąć jakiekolwiek racjonalne wnioski i móc stwierdzić jakiekolwiek fakty - o nas graczach i o Was - nie-graczach.
Dlatego proszę Was o pomoc i wzięcie udziału w badaniu, które opracowuję na potrzeby pracy empirycznej u mnie na wydziale. Nie zajmuje ono nawet 10 minut a może pokazać wiele fajnych rzeczy o różnicach między nami. Spróbujmy razem odpowiedzieć na pytanie co Nas ciągnie a co odpycha od gier!
Oto link do badania:
http://psychologia.pl/wwwbbgamers/limesurvey/index.php?sid=32159&lang=pl
Jakby tego było mało to na końcu ankiety zamieściłem loterię z nagrodami! ;)
Dziękuję Wam za uwagę i zapraszam.
Myślałem, że ankiety są bardziej anonimowe. Podejrzane.
zrobione
Ojejejejej! Słuchajcie rejestracja z mailem służy jedynie zapobieganiu wielokrotnym odpowiedziom! Dla tego celu jest to oddzielna baza danych w żaden sposób nie powiązana z waszymi odpowiedziami w ankiecie. Bezpośrednio jest nawet niedostępna dla mnie administratora.
Powinienem to bardziej podkreślić na początku?
Dzięki za feedback postaram się coś z tym zrobić.
Piszcie i komentujcie dalej!
Takze dla podejrzliwych pozwolę sobie zwrócić uwagę na serwer na którym jest zamieszczona ta ankieta oraz nazwisko i mię opiekuna badania którego możecie znależć na stronie wydziału psychologii UW. < http://hal.psych.uw.edu.pl/nowyprofil.cgi?pracownik=293 > Myślę, że się nie obrazi jak nawet skontaktujecie się z nim z pytniem o potwierdzenie i uwierzytelnienie badania ;)
[11]