Witam.
Ankieta dotyczy wpływu reklamy w grach komputerowych na zachowania nabywcze młodych konsumentów. Bardzo proszę Was o wypełnienie, gdyż wyniki są mi bardzo potrzebne do licencjatu.
Link do ankiety: http://webankieta.pl/ankieta/w1hq0xjt90sg
Dziękuję serdecznie.
Pozdrawiam
Dawid
Przedział wiekowy 13-16, więc już dawno nie dla mnie.
Jw.
Czemu nie ma wyższego przedziału wiekowego?
[5]
Wypraszam sobie, 25 lat to już stary pierdziel czy co? :)
W wieku możecie kłamać :P
Dla mnie 16 lat za późno ;(
Czemu nie ma wyższego przedziału wiekowego?
zachowania nabywcze młodych konsumentów
Początkowo miało być 13-25, ale to podobno zbyt duża różnica... (wymysł promotora)
Niestety, nawet zaniżając swój wiek, nie mogę wypełnić uczciwie ankiety. Pytanie 7 i 8 są dla mnie nie do przejścia - gry kupuję rzadko, może raz na kwartał/pół roku, ale za to starannie je dobieram i nigdy nie chybiam z zakupem. :)
Żałosna ankieta, praktycznie na każde pytanie musiałem kłamać, bo np. nie gram codziennie
Słaba ankieta, nie czepiam się wieku na jaki jest to przeznaczone bo widocznie tak ma być ale pytania i odpowiedzi są bez sensu.
3. Czy kiedykolwiek natrafiłeś/aś na reklamę w grze, w którą grałeś/aś? (Jeżeli nie, zakończ ankietę)
klikam nie, potem zakoncz ankiete i zgadnij co?
Nie zakonczy sie bo nie udzieliłem odpowiedzi na pozostałe pytania... :/
Nie wierzę w to, że student kończący studia I stopnia nie jest w stanie przygotować dobrej ankiety. Aż strach pomyśleć, co będzie przy magisterce.