Ponowny wątek z prośbą o feedback dot. gry:
http://useitbetter.com/demo-game/
wszelkie komentarze mile widziane :)
Zle nalicza punkty - na poczatku odejmuje do zera przy obracaniu, natomiast po przekroczneiu zera wynik znowu rosnie na + ;)
Powinna być możliwość przyspieszenia, albo pominięcia procesu płynięcia paliwa. Za długo to trwa.
Na trzecim poziomie, kolejka zniknęła na obszarze jednego pola podczas jazdy.
Po przejściu gry wyświetla się:
"YOU LOST :(
HURRAY! That was the last level! ..."
Ogólnie to bardzo przyjemna gierka :)
Dam wam lepszy feedback: zrobcie port na iphona i ipada
Wszystko dotyczy wersji z układaniem klocków na pustej planszy.
1. Jeżeli złapiesz klocek i nie położysz go na planszy w lewym górnym rogu zostają jego fragmenty.
2. Najechanie na button "music" przesuwa przerywaną linię na napis.
3. Jeżeli mamy już przesuwać klocki, to niech startują stąd, skąd użytkownik je weźmie. Przeskakiwanie klocka w lewy górny róg jest nieeleganckie.
Dzieki za dotychczasowy feed, czekam na dalsze :)
Wersja gdzie trzeba ustawić drogę dla paliwa - jak już sobie ją ustawie i paliwo płynie, to mogę obracając pozostałe rury nabijać sobie punkty. Chyba powinno być odwrotnie: mniej ruchów = więcej punktów.
Przy płynięciu wody, pociągu czasem tekstury przykrywają animację.
Punkty jak tomazzi, już powiedział powinny być naliczane za najmniej ruchów. Ew. taki sposób, że jak mamy na start 100 ruchów, to jak użyjemy wszystkie to game over na poziomie hard?
200 ruchów na miedium (mniej punktów) no i 300 ruchów na easy, mniej punktów i brak możliwości przegranej.
Poziomy są ładowane randomowo?
Inspiracja Bioshockiem? :D
pozwolę sobie na mały up :)
za wszystkie dotychczasowe (bardzo cenne) komentarze - dzięki raz jeszcze