Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Pomoc techniczna Origin

14.09.2014 14:33
Twajdy
👎
1
Twajdy
68
Makler

Pomoc techniczna Origin

Mam problem z grą Simcity, w pudełku nie było cd-keya. Może mi ktoś napisać jak MAILOWO się skontaktować z supportem Origin? Sam nie umiem za nic znaleźć.

14.09.2014 14:59
Mitsukai
2
odpowiedz
Mitsukai
244
Internet is for Porn
14.09.2014 15:16
Twajdy
😍
3
odpowiedz
Twajdy
68
Makler

Tylko, że po tym całym "skontaktuj się z nami" podają mi tylko numer telefonu... Możesz dać screena gdzie jest ta opcja „Nowa rozmowa”?

14.09.2014 15:35
4
odpowiedz
zanonimizowany939625
53
Generał

Ale swoje kroki to chyba powinieneś skierować do miejsca gdzie kupiłeś pudełko z grą a nie do Origin. Co im niby masz zamiar napisać? - "W sklepie X dostałem grę bez klucza więc mi go dajcie".

14.09.2014 17:56
Twajdy
5
odpowiedz
Twajdy
68
Makler

Gre kupiłem na wakacjach w jednym z Avansów. Podróż tam i z powrotem zajmie mi ~6 h...

14.09.2014 18:05
bone_man
6
odpowiedz
bone_man
201
Omikron Persei 8

No to masz kursa, albo nie masz gry.

Pomoc techniczna odpisze Ci, żebyś odezwał się do miejsca, gdzie kupiłeś. Nie ma innej opcji.

Forum: Pomoc techniczna Origin