Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Polski MOD do army 2 DAYZED

30.05.2014 18:34
1
zanonimizowany1001240
1
Junior

Polski MOD do army 2 DAYZED

witam fanów dayz mod chce wam przedstawić Polski mod do army 2 DAYZED
który możecie pobrać przez dayz comandera

O samym modzie zmiany miedzy innymi

Stamina/Zmęczenie
Nowa ikona GUI (powyżej dobrze znanych ikon poziomu krwi/pożywienia/napojów) odzwierciedla poziom staminy/zmęczenia postaci, dłuższy bieg powoduje większe zmęczenie, a w finale prowadzi do chwilowej utraty przytomności. Na szybszą utratę poziomu staminy wpływ ma również ukształtowanie terenu, biegając po terenie górzystym poziom staminy spada szybciej, natomiast w terenie nizinnym wolniej. Najszybszym sposobem na regenerację staminy jest krótki odpoczynek. Jej poziom podnieść można również poprzez napoje, pożywienie.

Nowe wnętrza budynków
Od patch'a 0.2.9.7 w modzie pojawiło się kilka "nowo otwartych" budynków:

[link]

System dodatków do broni: tłumiki/celowniki etc.
Mimo iż system dodatków do broni istniał od początku moda DayZed (w postaci "oldschool'owych ceglanych" modeli) dzięki udostępnieniu przez BI plików źródłowych Army 2 większość dodatków (dokładniej wszystkie modele oprócz dwóch), które można zamontować na odpowiednich broniach nabrała odpowiedniego, właściwego kształtu. Dostępne są następujące rodzaje dodatków do broni, które można zamontować na/do broni (wymogiem jest posiadanie przedmiotu Toolbox):
- Telescopic Sight
- PSO-1 Scope
- ACOG Scope
- Elcan M145 Sight
- AimSHOT Sight
- 1P29 Scope
- Night Vision Scope NSPU
- KOBRA Sight
- Holographic Sight
- Aimpoint Sight
- Pistol Suppressor
- Rifle Suppressor
- GP Launcher
- M203 Launcher
- Ghillie Rifle Rag Kit

Obiekty z możliwością przeszukania
W dużej ilości budynków spotkać można nowe elementy wyposażenia, które dopiero po uprzednim przeszukaniu - akcja "Search..." w/na Menu Scroll, ujawnią swoją zawartość akcja "Gear" w/na Menu Scroll. Poniżej pełna lista takich elementów wyposażenia wraz z maksymalną ilością slotów, które posiadają (weapon/magazine/backpack):
- lodówka - Refrigerator (0/5/0)
- szafa - Large Closet (2/6/2)
- biurko - Desk (1/4/1)
- apteczka - Medical Kit (0/5/0)
- kominek - Small Chimney (1/2/0)
- maszyna z napojami - Vending Machine (0/5/0)
- niektóre łódki - Small Boat (1/3/1)
- pojemnik militarny - Military Container (1/6/1)
- skrzynka z amunicją - Ammunition Box (0/4/0)
- metalowa szafka - Metal Locker (2/6/1)
- pralka - Washing Machine (0/1/0) - dostępna od wersji 0.2.9.9

Pojazdy: losowy spawn pojazdów, ilość pojazdów, rodzaje pojazdów
Standardowy system spawn'u pojazdów został zastąpiony całkowicie losowym, w związku z tym pojazdy można znaleźć w prawie każdej części mapy, a nie tak jak poprzednio na z góry określonych koordynatach.
Ilość pojazdów została zmniejszona do max 50 na serwerze co wcale nie oznacza, że taką ilość spotkamy każdorazowo na serwerze. Pojazdy zostały Aktualna ilość pojazdów wyświetlona jest w statystykach na stronie głównej.
Maksymalne wartości ustawione dla pojazdów: samochody (w ilości) 20 / motocykle 5 / rowery 15 /
helikoptery 2 / samoloty 2 / łódki 6

Rodzaje pojazdów które można spotkać w modzie (po nazwie klasy):
"ATV_CZ_EP1","Skoda","SkodaBlue","SkodaGreen","SkodaRed","Lada1","Lada2","Lada1_TK_CIV_EP1",
"LadaLM","Volha_1_TK_CIV_EP1","Volha_2_TK_CIV_EP1","VolhaLimo_TK_CIV_EP1","car_hatchback",
"car_sedan","S1203_TK_CIV_EP1","hilux1_civil_1_open","hilux1_civil_3_open","hilux1_civil_2_covered",
"UAZ_RU","UAZ_Unarmed_TK_CIV_EP1","UAZ_Unarmed_UN_EP1","UAZ_CDF","UAZ_Unarmed_TK_EP1",
"HMMWV_DZ","SUV_DZ","SUV_DZed","BAF_Offroad_W","LandRover_TK_CIV_EP1","BTR40_DZed",
"UAZ_MG_CDF_DZed","Offroad_DSHKM_Gue_DZed","Ural_CDF","UralCivil","UralCivil2","Ural_UN_EP1",
"Kamaz_DZed","V3S_Civ","VWGolf","Ikarus","Ikarus_TK_CIV_EP1","Tractor","tractorOld",M1030",
"Old_moto_TK_Civ_EP1","TT650_Civ","TT650_TK_EP1",Old_bike_TK_CIV_EP1","MMT_Civ",UH1H_DZ",
"UH1H_DZ2","MH6J_DZ","Mi17_DZ","Mi17_Civilian",AN2_DZ","CSJ_GyroP","CSJ_GyroCover",Fishing_Boat",
"PBX","Smallboat_1"

- Poszczególne pojazdy odróżniają się od siebie: pojemnością bagażnika (ilością slotów na poszczególne przedmioty), prędkością, odpornością na uszkodzenia

- Pojazdy można niszczyć/podpalać gdy posiadamy w Inventory pełny JerryCan oraz zapałki

Uzupełnianie poziomu płynów/napojów itp.
Poza standardowym sposobem na uzupełnianie płynów za pomocą napojów w puszkach w modzie DayZed można to zrobić na kilka innych sposobów:
- uzupełnianie płynów bezpośrednio ze studni z pompą - akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od studni - szansa na złapanie infekcji
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" ze studni z pompą - szansa na złapanie infekcji po konsumpcji
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" w trakcie deszczu czystą wodą wolną od zarazków
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" z wodą ze zbiorników wodnych - najlepiej później ją przegotować aby uniknąć szansy na złapanie infekcji, niezbędna w tym celu dodatkowo jest pusta puszka
- dojenie zwierząt: krowa/koza przy pomocy butelki "Empty Milk Bottle" - akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od zwierzęcia

Nowe przedmioty
Radio:
- zastosowanie nr.1: łatwiejsza lokalizacja crash site'ów za pomocą komunikatu (lewy dolny róg ekranu) o przybliżonej lokacji, w której dany helikopter/samolot uległ wypadkowi/awarii/zniszczeniu
- zastosowanie nr.2: tekstowa komunikacja z innymi graczami będącymi w posiadaniu radia
- użycie: komunikaty o crash site'ach (automatyczne), komunikacja tekstowa: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Apteczka:
- zastosowanie: przywraca postaci 3000 krwi / można jej również użyć w zastępstwie bandaża
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 zwykły slot
Chloroform:
- zastosowanie: czasowe uśpienie/utrata przytomności gracza, na którym akcja zostanie wykonana
- użycie: akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od gracza
- zabiera 1 zwykły slot
Can Opener:
- zastosowanie: otwieranie puszek z jedzeniem do tej czynności można posiadać zamiennie nóż
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Magnesium Rod:
- zastosowanie: rozpalanie ogniska
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Woodworking Guide:
- zastosowanie: umożliwia craft'owanie Storage Box (dodatkowo niezbędne są: 2xwood pile oraz 4xnails)
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Biblia:
- zastosowanie: za jej pomocą można sprawdzić swoje Humanity
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a

Przedmioty uszkodzone / Broken items
Od wersji 0.2.9.7 w modzie można znaleźć przedmioty uszkodzone "broken" należą do nich: GPS/ Rangefinder/NVG/Radio. Przedmiot w takim stanie nie znajduje żadnego zastosowania dopóki nie zostanie naprawiony przy pomocy odpowiednich przedmiotów, w tym wypadku jest to scrap electronics. Do naparwy niezbędny jest też Toolbox.

Storage Box / Namioty / Stash'e
Najważniejsze informacje na temat pojemności i budowania/craft'owania (odpowiednio weapons/magazines/backpacks):
Storage Box (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Woodworking Guide / 2x wood pile / 4x nails / Toolbox
- pojemność: 5/25/2
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Camping Tent:
- pojemność: 10/50/5
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Dome Tent:
- pojemność: 15/35/5
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Stash Small (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Entrenching Tool / 1x Sandbag
- pojemność: 1/12/0
Stash Medium (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Entrenching Tool / 2x Sandbag
- pojemność: 2/24/1

Dynamiczne heli crash'e
W modzie wprowadzony jest ulepszony/rozszerzony skrypt dynamicznych heli crash'ów/crash site'ów. Spotkać można 4 rodzaje pojazdów pilotowanych przez AI i ulegających późniejszemu rozbiciu na obszarze mapy (obecnie w granicy 5000m od środka mapy). Oprócz standardowych Mi-17 i UH-1H występuje Chinook CH47F oraz MV22 Osprey z loot'em medycznym. Loot, który znajdziemy (lub nie) na crash site'ach jest odmienny dla każdego modelu AI heli.

Granica mapy
Postać zostanie automatyczna zabita jeśli przekroczy granicę mapy / W przypadku pojazdu ulegnie on automatycznemu zniszczeniu

Inne ważne informacje
- Możliwość łowienia ryb: wymagany przedmiot to wędka "Fishing Pole"
- Choinki nie są już kuloodporne ani zombieodporne
- Niektóre przedmioty np. zapałki mogą zamoknąć podczas próby rozpalania ogniska (w tym wypadku po odpowiednim komunikacie znikają z inventory), nóż może ulec stępieniu

wiecej dowiecie sie na www.dayzed.eu

30.05.2014 19:57
Yuri the Crusader
2
odpowiedz
Yuri the Crusader
206
GUNDAM Pilot

Pozdrawiam Cyrq'a. /Zenek :P

30.05.2014 23:05
3
odpowiedz
zanonimizowany1001240
1
Junior

To go pozdrów na forum www.dayzed.eu :D
ja jestem tylko zwykłym graczem :D
trzeba reklamować DAYZED bo jest to naprawde bardzo dobry mod

Forum: Polski MOD do army 2 DAYZED