Około 16 grudnia 2011 kupiłem Gran Turismo 5 w MediaMarkt a ostatnio zauważyłem, że jest lekkie pęknięcie od środka (kilka mm lub 1 cm). Bardzo mnie to martwi, co robić? Czy mogę wymienić płytę na gwarancji z paragonem (chyba mam 2 lata)? Czy tak się da czy gwarancja nie obejmuje? Mieliście już taki przypadek? I czy na innej płycie będę mógł "kontynuować" grę?
Przy wyciąganiu płyty naciska się ten środek kolego, teraz wkładaj płytę do koperty.
Możesz spróbować z gwarancją, ale to nie wina producenta.
Zawsze naciskam ten "przycisk" przy wyciąganiu płyty... inaczej nie wyjdzie. Zawsze zachowuję ostrożność i mam czyste ręce przy płytach a coś takiego się pojawiło...
To muszę się udać do MediaMarkt z pudełkiem gry i jej paragonem? I jeżeli mi wymienią, to dostanę paragon z powrotem oraz dowód reklamacji i nowe pudełko z grą czy tylko płytę? Otrzymam nową dwuletnią gwarancję?
Pomyliłem rok, to był 2010. Na gry i pada od PS3 którego kupiłem za kilkaset złotych mam gwarancję 2 lata, takj wiem ale czy na pewno?
up
Na pewno masz 2 letnia gwarancje. Musza wymienic ci produkt na wolny od wad. Nie licz na to, ze zrobia to od reki ( raczej przyjma plyte w ramach reklamacji i swoje bedziesz musial odczekac ).
Ja to bym napisał do dystrybutora gry w polsce i z nim się dogadał.
Miałem taki przypadek z blur że miałem pękniecie i dogadałem sie emailowo z dystrybutorem, wysłałem gre i za jakiś czas kurier przyniósł nówkę zafoliowaną :)
[8] A to do MediaMarktu jak bym dał to bym czekał? Przecież oni mają już u siebie pewnie, i wtedy oni by się ze mną skontaktowali przez telefon?
[9] A masz jakiś dowód, że wysłałeś? Wyślesz a co gdy oni Ci nic nie odeślą? OK to bym musiał do nich napisać? Wysłać zdjęcie? Czy mi odmówią po zdjęciu a jak im tylko napiszę i wyślę grę to ją zobaczą i się zlitują i wyślą nową
up
[10] napisałem do nich koles kazał wysłac to wysłałem :) Po co mi dowód, ryzyk-fizyk i tak płyta nie była mi do nieczego potrzebna bo do konsoli bałem sie jej włożyc. Ja tylko napisałem ze płyta jest peknieta i co teraz? Potrzebny jest paragon lub faktura i powinni wysłać nową.
Nie przezywaj tak na forum tylko pisz do dystrybutora bo tu nic nie załatwisz :P
[13]
A więc jak w MediaMarkt się nie uda to mam się zapytać PL dystrybutora a więc Sony Computer Entertainment Polska i oni mi powiedzą?
A co wysłałeś? Tylko płytę czy też całe pudełko?
Ja kupiłem blur'a w ultimie i pierw do nich napisałem a oni przekierowali mnie do dystrybutora pl i do nich napisałem.
Kompletna gra, pudełko instrukcja i płyta + paragon/faktura
Szybciej u Sony uda ci się załatwić wymianę płyty, niż u MM po takim czasie.