Czy tylko mi od ok. godziny 11.30 nie chce odbierać smsów na czas?
U mnie jest wszystko w porządku w aktualnym momencie .
Plus to szwankuje już od dawna, wcale bym sie nie zdziwił gdyby wszyscy w Twojej okolicy mieli ten problem. Ja jeszcze kilka doładowań i uciekam jak najdalej od tej sieci, 6 lat z nimi byłem a gdy pojawił sie problem z zasięgiem kilka miesięcy temu (a własciwie z jego brakiem) to jestem ignorowany zarówno w salobnie plusa gdzie odsyłają mnie na infolinię, na infolini gładka standard gadka i nic sie nie zmienia.
Jaki producent telefonu?
[edit] OK, zobaczyłem inne Twoje wątki. U Samsunga jest tak że nowy telefon w ramach gwarancji dają po 3 naprawach wymagających wymiany części. W Twoim przypadku robili tylko soft więc do tego punktu to się nie liczy. Jak problem nie ustąpi, możesz próbować wystąpić z tytułu niezgodności towaru z umową, z zaznaczeniem że naprawy nic nie pomagają i na tej podstawie domagasz się nowego aparatu. Jeżeli serwis sam nie będzie chciał wymienić telefonu, to wystarczy że wystawią ekspertyzę techniczną stwierdzającą występowanie usterki i to że nie powstała ona z winy użytkownika. Na tej podstawie punkt w którym kupowałeś telefon - jako sprzedawca - może sam go wymienić.
[edit2] Zawsze istnieje jeszcze możliwość wystąpienia bardzo dziwnej sytuacji, czyli telefon jest sprawny, karta jest sprawna, ale razem ze sobą nie chcą działać. Miałem tylko takie 3 przypadki odkąd pracuję, a więc przez ładnych parę lat, no ale coś takiego potrafi się zdarzyć. Jeżeli masz taką możliwość, to włóż do tego telefonu jakąś inną kartę i zobacz czy dalej będą problemy. Jeżeli tak, to będziesz wiedział na 100% że to telefon. Jak inna karta w tym telefonie będzie działać bez zarzutu, to może oznaczać że mamy sytuację "wszystko jest w porządku, ale coś jest nie tak". Wtedy może faktycznie pozostać tylko wymiana karty sim na nową.