Mam problem ostatnio zamieniłem przy przedłużeniu umowy mój modem LTE na nowy i przy okazji przysłali mi też nową kartę i na pierwszy rzut oka wszystko było ok. Ale gdy chcę coś pobrać modem automatycznie mi się wyłącza i zawiesza, aby ponownie działał muszę go wyjąc i ponownie włożyć do komputera. Za każdym razem jak próbuje coś pobrać lub w niektórych losowych momentach dzieje się to samo. Nwm co robić proszę o jakieś porady.
Modem to LTE HUAWEI E3272
Jaki miałeś poprzednio modem? Przed podłączeniem nowego odinstalowałeś stare oprogramowanie i zainstalowałeś na nowo z nowego modemu?
Laptop czy stacjonarny? Jak laptop to najlepiej chyba będzie wziąć go razem z modemem do jakiegoś punktu i pokazać im co się dzieje. Niech chociaż podłączą inny modem i sprawdzą czy tak samo będzie się dziać. Będzie wiadomo czy wina leży po stronie modemu czy coś w kompie się namieszało.
No to podejdź z samym modemem i poproś o sprawdzenie. W takich sprawach cholernie ciężko jest cokolwiek pomóc na odległość.
Też mam podobnie, lecz dzieje się to u mnie bardzo rzadko. Raz na 3-4 dni. Spróbuj łączyć się z internetem bez używania oprogramowania od plusa, albo użyj oficjalnego oprogramowania od Huawei, Mobile Partner.
Tu masz link do oficjalnej wersji pod Windows 8: http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=13967&version=15014&siteCode=worldwide
Inne wersje znajdziesz tutaj: http://consumer.huawei.com/en/support/downloads/index.htm
Po prostu odinstaluj tegp plus manager, czy jak to tam się nazywa i zainstaluj Mobile Partner.
Chociaż u mnie w Playu wystarczyło zwyczajnie zainstalować program(bez odinstalowania Play Online). Oczywiście odpalony może być tylko jeden z nich.
Tylko jak odpalam nie mam innej opcji tylko automatycznie się ta app od plusa uruchamia a jak uruchomie mobile partnera to nawet modemu nie wykrywa.