http://www.youtube.com/destinygame?x=us-en_showcase2_15_1
Parę cytatów z Penny Arcade:
The game is coming to the Xbox 360 and the PS3, and there is at least some hope of a PC version, although they’re being cagey in that area. The engine is being built to look great on current consoles, but we’re also told that it’s designed to grow into the next generation of consoles as well.
Bungie calls Destiny a “shared world shooter,” and promises that you’ll encounter other players even when playing through the campaign. It’s a fascinating combination of many genres. You won’t log into a specific server, as you do when you play most MMO titles, but it also won’t be a single-shard universe like we see in EVE Online.
Instead it will use matchmaking that is completely seamless; your game will be populated your with human players on the fly. You won’t realize it’s happening but, like Journey, the game will simply add players continually for you to interact with, speak to, and help. Competitive multiplayer will be part of the game world as well; there will be no leaving the game and going through menus to get to competitive play. It’s all one big experience.
The game deals with the last safe city on Earth, a hopeful place where humans work together behind a massive wall, underneath a giant sphere called “the Traveler.” Players create their own characters who work to defend the city, and each one gets part of their power from the Traveler. This allows systems that work almost like magic. “It’s like hitting someone in the face with a piece of the sun,” Joseph Staten explained, when describing his own in-game character.
The game takes place in our own solar system, and you travel from place to place and sometimes planet to planet, fighting different races of enemies, trying to keep the city safe. Everything you do, from adventuring by yourself or with friends, to playing multiplayer modes, allows you to earn items in the game, including better weapons, armor, and aesthetic upgrades that help you tell your story.
And you will be telling a story. In fact, much like EVE Online, the game seems to be set up to allow you to create your own stories and adventures on the fly. The other players will help you do so.
“In these public combat areas the game is matchmaking you with other players, just like in other games, but it happens all the time, seamlessly, and totally invisibly,” Chris Butcher, the game’s engineer lead, told the press. “There is no UI, no loading screens, nothing that will take you out of the experience.”
The 10-year deal, according to Staten, is allowing Bungie to “drive giant stakes in the ground.” They will introduce plot lines and mysteries that won’t be unraveled for years. The always-on requirement means that the game can’t be pirated, cheating will be nearly impossible, and the experience can be specifically tailored to each player using Bungie’s new technology and the seamless matchmaking system.
EDIT: Obejrzałem filmik drugi raz i tak, czuję lekki hype. Halo jest naprawdę świetne, jeśli chodzi o FPSy na konsolach, to mówimy tutaj najprawdopodobniej o niepodważalnym królu. Jeśli w Destiny będzie się tak świetnie grało jak Halo, to mają moje pieniądze.
brzmi to wszystko pieknie, ale czy projekt nie okaze sie zbyt ambitny jak na konsole dzisiejszej generacji? i czy samo bungie podola? mam nadzieje ze tak, ale jestem raczej sceptyczny
Projekt z całą pewnością jest ambitny jak cholera, dlatego tak mocno trzymam za nich kciuki. Nie zapominajmy, że ci ludzie już raz zmienili oblicze więcej jak jednego gatunku przy Halo, więc i teraz może im się powieść. Zwłaszcza z ogromnym zapleczem finansowym i dziesięcioletnim planem.
zgadzam sie, ale gatunek to jedno, a sposob grania (mnostwo graczy, laczenie singla i multi, wielka skala wydarzen) to drugie, to brzmi dla mnie bardziej jak projekt na pc (eve online fps?), nie na konsole (ps3 to jeszcze, w koncu mag czy resistance pokazalo na co je stac, ale xbox?)
juz nie wspominajac o tym ze to ma zyc przez 10 lat - jak wiele contentu jest potrzebne by utrzymac duza spolecznosc przez tyle czasu?
będzie na przyszłą generacje i obecną, było mówione więc mocy starczy.
Bungie stworzyło nowe narzędzia, które pozwalają w ekspresowym czasie tworzyć zawartość. Do tej gry już stworzyli więcej concept artów niż do wszystkich ich poprzednich gier razem wziętych. Nie mam pojęcia jak to będzie żyło przez 10 lat :) Wiem, że ma powstać kilka części tej gry, trzy o ile dobrze pamiętam.
Jeśli chodzi o platformy, to są sprzeczne informacje. Mówi się, że gra będzie na PC, mówi się też, że Destiny będzie doświadczeniem zarezerwowanym dla posiadaczy konsol. Mi to pasuje, bo wolę grać na konsoli, żadnego spięcia pośladów u mnie.
Na filmiku widać statek bardzo podobny do Destiny z SG:Universe no i te wrota, ciekawe. ;)
Mimo, że konsolę mam to wolałbym pograć na PC jeśli ma to być shooter.
Guild Wars, Halo, Diablo w jednym? Destiny z zapowiedzi przedstawia się jako najbardziej ambitna i złożona gra w historii branży. Projekt mi się bardzo podoba i jestem na 70% przekonany, że zobaczymy aktualny gameplay z konsol " next-gen" już 20 Lutego, podczas zapowiedzi PS4.
Ale flame na forach jest ogromny. Przede wszystkim, co niektórzy już grę skreślają, bo mam być pseudo MMO. A tak na dobrą sprawę, Bungie żadnego gameplayu nie pokazało. Więc spokojnie, w ciągu najbliższych miesięcy powinno się wyjaśnić, jak się w to gra.
http://www.polygon.com/2013/2/17/3993058/destiny-bungie-first-look-preview
http://uk.ign.com/articles/2013/02/17/bungies-destiny-a-land-of-hope-and-dreams
http://www.giantbomb.com/videos/a-grown-man-in-his-underwear-tells-you-about-desti/2300-7055/
http://www.destructoid.com/the-first-real-details-on-bungie-s-destiny-revealed-245007.phtml
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-17-destiny-requires-an-internet-connection-to-work
http://www.joystiq.com/2013/02/17/bungie-reveals-destiny-an-always-on-persistent-world-adventu/
http://kotaku.com/5984648/everything-i-know-about-bungies-next-first+person-shooter-destiny
Nie ma Gry-Online :(
Destiny jest obecnie najbardziej oczekiwana przeze mnie grą. Jest hype.
EDIT: Staten recounted his own personal Destiny story, a shared journey with Jones as they traveled to the planet Mars. After meeting in the City's social district, they visited a hangar, where Jones' newly purchased starship awaited them. Together, they traveled to Mars to explore the ancient remains of a lost human civilization and recover an artifact in Charlemagne's chamber, a bounty commissioned by the Queen of the Reef.
After reaching Mars, the pair ventured to the Dust Palace, a public meeting place, before venturing into a Cabal exclusion zone guarded by a group of heavily armored foes colloquially known as Sandeaters. Outgunned, the duo encounter another player, a Hunter, on her own mission on Mars. They decide to join up.
Nic specjalnego jak dla mnie. Bungie od zawsze było dla mnie jakimś totalnym marginesem w świecie gier. Ich niby świetne Halo to FPS jakich wiele, nic rewelacyjnego. Jest cała masa FPSów dużo lepszych od Halo, szczególnie na PC... Halo przyjęło się tylko wśród casualowych konsolowców, Halo na PC został zapomniany przez zasyp dużo lepszych FPSów...
Może dlatego, że Halo jest konsolowym FPS'em i lepiej gra się w niego na konsoli? Wiem, szokujące, ludzie grają na konsolach i mają z tego frajdę, nie do pojęcia. Halo zapisało się w annałach elektronicznej rozrywki i będzie pamiętane na zawsze, nikt nie może temu zaprzeczyć, nie ważne jak bardzo będzie się spinał.
Na obecne konsole, bez pc? To chyba jakiś żart, w takim razie już wiadomo, że będzie syf, nie wiem co oni chcą osiągnąć na konsolach, chyba tylko śmiech z kolejnego "super hiciora", och, ahc, a bebechy te same, to co ni chcą zrobić z tym, gówno zrobią.
Gra będzie miała premierę gdzieś pod koniec 2013 lub w 2014, więc będą też wersje na PS4 i X720. Możliwe, że pokażą gameplay na PS4 na konferencji Sony za trzy dni. Ujawnienie nowej konsoli i pokazanie gry od twórców Halo na nią - z marketingowego punktu widzenia taki ruch byłby naprawdę świetny. Podobno w prezentacji dla dziennikarzy były "dziury" z grającą tylko muzyką w tle sugerujące, że pewne fragmenty zostały wycięte w ostatniej chwili, podobno na prośbę Sony.
kaszanka9 - możesz powiedzieć dokładnie, dlaczego wiadomo, że będzie "syf", że zrobią "gówno"?
[4] W planach finansowych Activision z zeszlego roku bylo mowione, ze Bungie ma wydac az 3 sequele Destiny do 2019 (czyli co dwa lata) w miedzy czasie dostarczajac takze duzy dodatek dla kazdej z 4 odslon. Takze z jednej strony nie ma raczej mowy o typowym MMO, z drugiej jednak tworzenie pudelkowego expansion packu swiadczy o duzo wiekszej skali niz w wiekszosci grach.
Mnie jak na razie gra absolutnie nie jara, nie jestem fanem Halo, ani Bungie. Poczekam na pierwsze materiały z rozgrywki i konkretne informacje i może zmienię zdanie. Póki co podoba mi się stylistyka gry, wygląda ras, zarys uniwersum. Nie jestem także wielkim fanem gier MMO więc wiadomość że duży nacisk zostanie położony na multi i integrację między graczami też specjalnie mnie nie przekonuje. Ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem bo widać że Bungie ambicje ma ogromne, zastanawia mnie tylko czy po premierze next-genów ludzie będą jeszcze chcieli siedzieć na starych konsolach i grać w starsze tytuły.
BTW Podobno dziennikarze w ogóle nie widzieli żadnego gameplay'u tylko słuchali przez parę gadzin gadania twórców o grze i na ich podstawie pisali zapowiedzi :)