Witam. Pewna firma miała załatwić uczestnikom bilety wejściowe na imprezę(koszt biletu 330zł) i nie zrobiła tego tłumacząc się w różnoraki sposób. W zeszłym tygodniu mieli robić zwroty za te wejściówki lecz od tamtej pory żadnej reakcji z ich strony,nie odpisują na meile i nie wiem co robić. Dodam,że nigdy nie byłem w takiej sytuacji i nie wiem do jakiej instytucji się z tym zgłosić.
Ps. Jest to portal muzyczny,który oferuje wyjazdy i bilety wejściowe na imprezy masowe
nie wiedząc jaka to firma, instytucją pierwszego kontaktu jest zawsze Policja
Będę sie musiał przejść lecz czekam ostatecznie do końca tego tygodnia na wyjaśnienie sprawy.
Co to znaczy załatwić?
Zapłaciliście za te bilety a oni ich nie dostarczyli? Czy miało to inną formę?
Tak mieli zakupić kilkanaście biletów bezpośrednio od bileterii tej firmy co organizowała imprezę a 3 dni przed imprezą napisali iż nie udało się ich kupić i w ciągu 2 tygodni będą zwroty. A minęło dokładnie już 21 dni i nie dają znaku życia
Wysyłać maile to sobie możesz. Szukaj numeru telefonu i próbuj się dodzwonić. Jak to nie pomoże to hmm... policja?
No niestety nie udało się dodzwonić jeszcze. Do końca tygodnia poczekam a później zgłoszę to
powiem tak, jeśli firma ma staż, to pewnie doszło do małej obsuwy. Jeśli świeża na rynku, to jak najszybciej na pieski