Od wczoraj znów zostałem abonentem orange. Przeszedłem do nich z PLAYa, na którego właściwie nie miałem powodów do narzekania, po prostu tutaj miałem lepszą ofertę. Niestety już dziś zaczęły się pierwsze problemy. Kiedy chcę wysłać SMSa dostaje komunikat, że wysyłanie nie powiodło się -.- Próbowałem zmieniać Centrum sms, jest dobrze wpisane, więc nie wiem co może być problemem. Mój telefon to Nokia C3-01.. Proszę nie udzielać mi rad odnośnie pójścia do salonu, po prostu zależy mi na tym, żeby rozwiązać ten problem jeszcze dziś, jeżeli się nie uda to naturalnie jutro z samego rana udam się do punktu obsługi klienta.
Z góry dziękuje za pomoc
Jeśli przenosiłeś numer, to czasem mija kilka dni, zanim wszystkie usługi zaczną działać prawidłowo. Ja tak miałem przy przejściu z Ery do Playa.
No tak, ale ja nie przenosiłem generanie numeru :P Właśnie tak wyszło, że za późno powiadomiłem PLAYa o rezygnacji z umowy i przeniesienie numeru niestety nie było juz możliwe :)
chlopie zamiast zadawac tutaj takie pytania, nie lepiej zadzwonic na *100 i sie dowiedziec
czy wszystkie uslugi dzialaja prawidlowo.
pozatym zrob test krzyżowy sprawdz karte na innym tel. zeby sie upewnic w 100% ze wina lezy po stronie kart/uslug a nie telefonu.
nr. centurm sms w orange to +48501200777
Wina na 100% leży po stronie karty. Przełożyłem ją do innego telefonu i dalej mam ten sam problem, a na *100 nie mogę się dodzwonić "Połączenie nie może być zrealizowane" :<
to znaczy ze cos jest nie tak w taki razie z NMP ,skoro nie mozesz sie dodzwonic z takim
komunikatem to jak jak bys jeszcze nie byl w sieci na platformie orange, z racji ze ten nr. wykrywa
autoamtycznie system nr. tylko z sieci.
Na to tez jest rada wybierz nr. pelny 510100100 to jest nr. z poza sieci. powinienes sie polaczyc bez problemu.
Pod ten drugi też nie mogę się dodzwonić.. -.- Chyba zostaje mi tylko jutro wizyta w salonie. Ale dziwi mnie to, że inni ludzie mogą do mnie dzwonić, pisać, ja też mogę do nich dzwonić, ale napisać smsa już nie, trochę to nielogiczne..
poczekaj do jutra i sprawdz, faktycznie moze nie wszystkie uslugi sie aktywowaly w sieci jak pisal Darek.
Tak naprawde w Orange do 72h max aktywuja sie wszystkie uslugi,pakiety itp.