Właśnie, czy potrzebna jest umowa?
Po tym szalenie dobrze opisującym poście, mówiącym o jaki telefon ci chodzi, w jakiej sieci i o jaką umowę ci chodzi (gwarancji? sprzedaży? umowa z siecią?), odpowiem ci na poziomie tego wątku - owszem, dwa razy.
Nie miałem bladego pojęcia że takie rzeczy mają znaczenie, także: umowa na telefon Huawei U7510 Andy w sieci Play, mam karte gwarancyjną i pytam się czy to ona jest podstawą do naprawy telefonu, czy może potrzebna mi umowa z siecią. Dodam że telefon ma wylany ekranik nie z mojej winy.
Jeżeli nie jest to popularna wada w tych telefonach spowodowana na przykład złą budową, to nie masz szans na uznanie gwarancji, więc możesz przestać się martwić o to, czy jest potrzebna umowa.
Domyślam się, ze potrzebna będzie jedynie karta gwarancyjna i najwyżej paragon za telefon.
Czemu reklamujesz telefon w ramach gwarancji, a nie złożysz reklamacji u sprzedawcy, korzystając z prawa przewidzianego w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej? Tak jest wygodniej, poza tym masz sporo większe szanse na rozwiązanie problemu.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#4
A co do głównego pytania, udziel sobie odpowiedzi sam: reklamujesz usługę operatora twojej sieci, czy telefon komórkowy?