Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Na jaką grę jest obecnie zapotrzebowanie?

27.09.2011 10:43
1
zanonimizowany809056
1
Junior

Na jaką grę jest obecnie zapotrzebowanie?

Witam, tak się złożyło, że jestem obecnie studentem informatyki. Mój profesor zlecił mi napisanie jakiejś aplikacji internetowej na ocenę. Pomyślałem sobie, że jest to okazja by się wykazać, a przy okazji napisać coś ciekawego. niestety z biegiem lat wszystkie moje stare pomysły na grę przeglądarkową wyleciały mi z głowy.

Mam zamiar ją napisać w php/html5/JS, więc możliwości są w sumie nieograniczone. Jak wyobrażacie sobie teraz fajną grę? CO powinna takowa w sobie zawierać? Czy powinna to być strategia, rpg, czy może coś innego? W jakich realiach osadzić rozgrywkę? Osobiście myślałem nad klimatem postapokaliptycznym w falloutowskim stylu. Jak wyobrażacie sobie teraz ciekawą rozgrywkę? Wiem, że takowa nie może być oparta tylko i wyłącznie na tabelkach. Co sądzicie?

Pozdrawiam.

27.09.2011 10:47
👍
2
odpowiedz
bob destruktor
14
Generał

Zrób nowego Minecrafta.

27.09.2011 10:48
3
odpowiedz
zanonimizowany809056
1
Junior

Niestety, takiej sprawy nie pociągną wasze komputery, poniważ sprawa szłą by przez przeglądarkę.

27.09.2011 10:49
4
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Mierz siły na zamiary. Zrobienie gry przeglądarkowej od podstaw nie jest wcale takie proste. Nawet, jeżeli masz już grafikę. A jeżeli już teraz nie masz pomysłu na taką grę, to później będzie jeszcze gorzej. Projekt robisz na zaliczenie przedmiotu, a nie żeby jak najwięcej na tym zarobić. Wybierz więc temat szybki, łatwy i przyjemny.

Niestety, takiej sprawy nie pociągną wasze komputery, poniważ sprawa szłą by przez przeglądarkę.
Minecraft jest robiony w całości w Javie. Ma też port pod przeglądarkę. Więc jeżeli wersja lokalna by działała, to i z przeglądarkową nie było by problemu.

27.09.2011 11:46
5
odpowiedz
zanonimizowany809056
1
Junior