Cześć. Na mojej niedawno powstałej stronie opublikowałem dwie recenzje. Chciałbym prosić Was o ich ocenę, co jest nie tak, co poprawić. Z góry dzięki :)
Recenzja CS:GO - http://sdgr.pl/recenzja-gry-counter-strike-global-offensive-nowe-zycie-hitu-sprzed-lat/
Recenzja Doty 2 - http://sdgr.pl/recenzja-gry-dota-2-moba-doskonala/
@podbijam
TRYBY GRY
Deathmatch w serii Counter-Strike to tak na prawdę deathmach drużynowy. Aby wygrać mecz należy zdobyć największą liczbę punktów, które przydzielane są za zabójstwa i asysty. Raz na jakiś czas skorzystać możemy z losowej broni bonusowej z której po zabójstwie wrogiego gracza otrzymujemy dodatkowe punkty.
Wyścig zbrojeń polega na eliminacji przeciwników ze wszystkich dostępnych rodzajów broni. Po zabójstwie daną bronią zwiększa się nasz poziom, dzięki któremu natychmiastowo otrzymujemy nową giwerę. Zabijając wroga nożem sprawiamy, iż cofa się on o jeden poziom wstecz, tym samym podmieniając jego aktualną broń na wcześniejszy model. Jak sama nazwa tego trybu mówi, aby wygrać mecz należy jako pierwszym osiągnąć wszystkie poziomy, zdobywając ostatnie zabójstwo, ostatnią bronią.
Demolka to tryb w którym zdobywamy nową broń co zabójstwo. W demolce prócz samego zabijania postawione zostały nam zadania do wypełnienia. Grając jako terrorysta naszym zadaniem jest podłożenie bomby i uniemożliwienia antyterrorystą jej rozbrojenia. Zadaniem drużyny antyterrorystów jest oczywiście uniemożliwienie terrorystą podłożenia owej bomby. Co prawda nie musimy wyżej wymienionych zadań wykonywać, aby wygrać rundę wystarczy po prostu wyeliminować całą wrogą drużynę.
Uproszczony jak sama nazwa mówi jest uproszczoną wersją trybu turniejowego. Po zabójstwie wrogiego gracza otrzymujemy pieniądze, które są niezbędne do zakupu nowej broni, granatów i pancerza. Zadania obu drużyn są takie same jak w demolce i turniejowym. W uproszczonym trybie rozgrywki każdy może oglądać każdego, czyli nieżyjący gracz danej drużyny może podglądać poczynania przeciwników, znając ich aktualną pozycje. Pieniądze przyznawane są także za zwycięską i przegraną rundę oraz podłożenie i rozbrojenie bomby. Ogień przyjacielski jest wyłączony, przenikanie przez towarzyszy jest włączone, zmiana strona jest wyłączona. Aby wygrać jedna z drużyn musi jako pierwsza zdobyć 8 rund.
Turniejowy tryb rozgrywki jest tym, z czego słynie cała seria Counter-Strike. Zadaniem drużyny terrorystów jest podłożenie bomby i dopilnowanie momentu jej wybuchu. Za to antyterroryści naturalnie nie mogą do tego dopuścić, przy okazji zabijając przeciwny zespół. Pieniądze zdobywamy za wykonywanie celów (podłożenie i rozbrojenie bomby), eliminacje przeciwników oraz wygraną i przegraną potyczkę. Jedna runda trwa 2 minuty. Jeśli terroryści nie wykonają zadania w określonym czasie, punkt wpada na konto drużyny przeciwnej. Aby wygrać jeden z zespołów musi jako pierwszy zdobyć 16 rund.
Nie o to chodzi w pisaniu recenzji, żeby wymieniać każdy tryb, jeszcze biorąc pod uwagę, że powyższy fragment to 2/3 twojej recenzi. Brakuje tylko jeszcze spisu wszystkich broni. To jest bardziej opis gry, brakuje własnych odczuć i tak dalej.
Przez całą reckę CS GO czułem się jakbym czytał gimnazjalne wypracowanie kuzyna. Coś z Twoim stylem jest nie tak. Poza tym, mało recenzji w recenzji. Omówiłeś gre, to wszystko.