Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Ls 2009 Białe tekstury.

10.07.2011 16:13
1
razor19957
126
Mechatronik

Ls 2009 Białe tekstury.

Witam, czytałem na różnych stronach o LS 2009 jak naprawić białe tekstury w maszynach, wiem jak to zrobić udaje mi się to,ale nie do końca to kapuje. Otóż gdy ściągam mod z neta i wklejam go standardowo do folderu mods, przed włączeniem gry otwieram spakowany folder z modem i włączam plik i3d tego moda i patrze czy są białe tekstury, jak są to je naprawiam w następujący sposób:
W folderze mods tworze nowy katalog(nowy folder) wypakowuje do niego tego moda i naprawiam tekstury programem DXTBmp, ok wychodzi mi zapisuję. Następnie wchodzę w nowy folder(tam gdzie wypakowałem moda) i otwieram ponownie plik i3d tego moda w celu sprawdzenia czy nie ma już białych tekstur, ok wszystko naprawione, tekstury mają kolory jest git.

A teraz moje pytanie czy dobrze to robię? Czy najpierw trzeba kupić w grze daną maszynę, sprawdzić w grze czy są białe tekstury ? Bo właśnie tego nie czaje. Mod który ściagam zajmuje np 17.8 mb a po naprawieniu tekstur ma już ponad 37 mb nie wiem czy to dobrze. Był bym bardzo wdzięczny za dokładne wytłumaczenie ja to zrobić.

Pozdrawiam wszystkich grających w LS 2009

I przy okazji czy mogę bez żadnego problemu usunąć zawartość folderu shader_cache ?

10.07.2011 16:57
2
odpowiedz
razor19957
126
Mechatronik

up

10.07.2011 17:14
3
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Zwiekszony rozmiar textur po naprawieniu to normalka poniewaz format dtx tworzy dodatkowe textury w roznych rozdzielczosciach - mipmapy. Shader_cache to jakas pamiec podreczna, mozliwe pozostalosci po kompilacji shaderow. Sprobuj usunac ale wczesniej dla pewnosci zrob kopie zapasowa tego pliku.

10.07.2011 19:08
4
odpowiedz
razor19957
126
Mechatronik

Ale jak zrobic to żeby w grze byl naprawiony mod ?

10.07.2011 21:44
5
odpowiedz
razor19957
126
Mechatronik

up

Forum: Ls 2009 Białe tekstury.