Witam!
Jestem zielony w sprawach komputerów i planuję zakup laptopa, na którym będę mógł grać w najnowsze tytuły. W oko wpadł mi lenovo g580 i5-3230m 8gb 1tb gt635m win8 W związku z tym mam kilka pytań. Czy spełnia on wymagania najnowszych gier? Która karta grafiki lepsza: GT635M czy GF710M? Lepszy Windows 7 czy 8?
635M jest minimalnie wydajniejszy od 710M według rankingu na http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiska-osiagow.1174.0.html
Jaki masz budżet?
Na pewno nie są to karty do grania. W mniej wymagające gry pograsz na niskich / średnich detalach, na więcej nie ma co liczyć.
Zgadzam się z przedmówcą karty które wymieniłeś nie nadają się do gier powiedz ile masz kasy to coś pomyślimy.
mniej ramu ale za to szybsza grafika w cenie którą podałeś raczej nic lepszego nie kupisz.
mam w laptopie grafikę gt635m z 1gb ddr5 + i5 3210m + 4gb ram i nowsze gry pokroju bf3, skyrim, far cry 3 śmigają ma medium/high w rodzielczości 1600x900 więc panowie up nie mają racji, że ta grafika nie nadaje się do grania :>
Polecam Laptop Lenpvo ideapad y580
Kosztuje 2600-3000
*lenovo
dretch11 gt635 ma DDR3 nie 5 to po pierwsze a po drugie może i te gry Ci śmigają ale zbyt dużo FPS to nie masz na pewno.
[11]
rzeczywiście, pomyliło mi się, ja mam gt 630m, gt 635m to to samo tylko lekko podkręcona, czyli jeszcze lepiej :) co do fpsów to nie mam spadków poniżej 30fps, co dla mnie jest zupełnie wystarczające, by komfortowo grać.
[8] -> Więc na matrycy 1366x768 i GF660M, który jest blisko 2x bardziej wydajny od GF630M będzie śmigać lepiej ;)
[13]
racja, gtx 660m jest bardzo wydajną grafiką i przy rodzielczności 1366x768 będzie sobie świetnie radził z grami :)
[14]
wg mnie nie warto brać siódemki, gdyż 8 jest lepsza, miałem długą styczność z 7 i po przesiadce na 8 absolutnie nie żałuję.
govegeta --> Że niby Windows 7 jest lepszy od 8?
dla mnie jest X razy bardziej ergonomiczny
Znalazłem jeszcze taki [link] . Ma co prawda tylko 4 GB ale za to kartę GTX 660M. Co o nim sądzicie?