Samsung i Oculus pracują nad okularami VR dla telefonów
"telefon, który przyczepiamy lub wsuwamy do okularów" o tak oślepiającym działaniu nawet virtual boyowi się nie śniło, ale mimo wszystko trzymam kciuki może będzie w końcu jakiś przeskok technologiczny.
No oczywiście, że genialne o ile oczywiście będzie to działać jak normalna wersja OR. Po co kupować jedno urządzenie do jednego zastosowania jak można kupić dwa i zaoszczędzić na tym?
@Edit: choć w sumie chyba jednak jeden wyświetlacz nie zastąpi dwóch w OR? Więc raczej będzie to jakaś ciekawostka ;)
Pytanie do redakcji i/lub użytkowników:
Czy wiecie kiedy i gdzie w najbliższym czasie (targi, eventy etc.) byłaby możliwość zobaczenia (i sprawdzenia na sobie) w Polsce Oculus Rift?
Nie musi to być koniecznie pokaz DK2, bardzo chcę sprawdzić jakąkolwiek wersję.
Mówiąc wprost - nie chcę się za wcześnie niepotrzebnie "napalać", chciałbym zweryfikować, czy wzmiankowane okulary są "kompatybilne" z moją wadą wzroku...
W Polsce to nie wiem, ale na bank bedzie na Gamescomie, rok temu byl Oculus tam oraz pare jakis amatorskich projektow z Riftem. Wtedy tez byl Palmer, jest fota z nim i graba ;)
Swoja droga, dobry news. HMZ mialo przewage taka ze oni juz od 1 modelu mieli ekrany ktore dawaly czarny w 100%, jesli grasz w Feara to nic nie widzisz bo jest ciemno :) a nie jakas szaroczarna poswiata :)
[3]
Pochodź sobie po galeriach handlowych, jakieś 2 tygodnie temu można było przetestować Oculusa w Wola Park. Ale ja nie przetestowałem bo była mega kolejka, a sam Oculus wydaje mi się zwykłą ciekawostką, na 5 minut nic specjalnego.
Niech oni w koncu lepiej tego Oculus wydadza dla konsumentow. Bo narazie to ciagle jakies newsy, a samego produktu jak nie bylo tak nie ma.
Mitsukai - wolisz, sprzet wymieniac co rok badz dwa? SONY ma juz 3 wersje swoich okularkow (nie do VR), HMZ-T - jak dobrze pamietam, kazda wychodzi co roku, kosztuje tyle samo (~1000$), nie zawiera znaczacych poprawek. Chyba lepiej poczekac az te urzadzenie bedzie "idealne" niz wypuszczac po roku nowy z lepszymi czesciami bo "technika poszla do przodu". Mowilem to w innym temacie, to co bylo w DK1 bylo wystarczajace by poczuc cos nowego w swiecie gier (znacznie wyzej niz Kinect1/2, Move czy inne sprzety razem wziete) - najwieksza wada byla tylko rozdzialka bo "czas reakcji" mozna by porownac jak do Wiilota - twoj ruch jest przeniesiony w 99,999%, to nie Kinect gdzie trzeba "sekunde wczesniej" ruch by gra zalapala go w dobrym momencie, bo gdy dobry moment nadchodzi, ty wykonujesz czynnosc, gra przetwarza i juz po dobrym momencie - jesli wiecie o co mi chodzi :]
Zas VR/gogle w telefonach maja srednie zastosowanie ale
- kto by nie chcial obejrzec filmu lezac glowa do sufitu? Nie trzeba poduszki by poprawic kat widzenia gdy lezymy i trzymamy na klacie tablet. Lezysz jak w trumnie i ogladasz film :>
- emulacja, moze miec ponowny renesans - dzis odpalamy emulator i ladujemy rom, a gdyby tak zrobic pokoj gracza / salon automatowy? Cos jak https://www.youtube.com/watch?v=lDquhLexnn8 / https://www.youtube.com/watch?v=WX4F4sgqxCs
Warto sprawdzic,
"back to the past"
https://www.youtube.com/watch?v=DC9BXokUvy4 SNES
https://www.youtube.com/watch?v=sXSWTVixZPQ Nes i jego czasy
https://www.youtube.com/watch?v=wby8pMrYYaM GB
https://www.youtube.com/watch?v=qASktYun1ik Retro gry w nowym spojrzeniu na nie - Galaga, Frogger, Ping Pong, Pac Man
wolisz, sprzet wymieniac co rok badz dwa?
Wole zeby skupili sie na jednym a nie lapia 10 srok za ogon. Nie wypuscili jeszcze nic dla konsumenta koncowego ale juz robia cos zupelnie nowego. Rozumiem ze kasa od fejsika pozwolila im zatrudnic nowych ludzi do prac nad dwoma projektami, ale nadal. Niech chociaz jedno doprowadza do konca. Bo narazie wiele krzyku o nic.