Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Graficzne sztuczki umożliwią konsoli Revolution równorzędną walkę z konkurencją?

15.12.2005 16:28
😍
1
zanonimizowany300184
0
Pretorianin

nic nie rozumiem

15.12.2005 16:30
😊
2
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

poczytaj o samym patencie, moze ci sie rozjasni w glowie

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-15 16:28:34]

15.12.2005 17:01
😜
3
odpowiedz
zanonimizowany300184
0
Pretorianin

no teraz juz lepiej, bo w informacji prasowej jest jedynue "specjalna siatka, ktora dziala w specyfczny sposob, bla bla"

15.12.2005 17:14
👎
4
odpowiedz
zanonimizowany6871
45
Legend

Beznadziejnie napisany news... :/

15.12.2005 17:32
Łosiu
👍
5
odpowiedz
Łosiu
280
Najsłynniejszy półprezes

GRYOnline.pl

Azzie - chętnie zobaczę twoją wersję :>

15.12.2005 17:50
CHESTER80
😃
6
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Po przeczytaniu newsa od razu nasunęła mi się na myśl ta reklama o lewarowaniu :)
Mimo że news jest taki jaki jest, sprawa jest prosta, Nintendo ma patent na pewne oszustwa w grafice żeby gry wyglądały prawie tak dobrze jak na PS3 i Xbox360.

15.12.2005 17:54
Cainoor
7
odpowiedz
Cainoor
276
Mów mi wuju

Nie rozumiem Was. Dla mnie news bardzo przejrzysty, a kto chce się dokrztałcić czyta linka z newsa.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-15 17:52:25]

15.12.2005 18:15
8
odpowiedz
zanonimizowany245132
13
Senator

Ja zrozumiałem.

Podoba mi się takie podejscie - zamiast ładować w mocniejszy hardware, dopracowac kodowanie gry, wycisnąc z konsolki wszelkie jej mozliwości i efekty, używac wydajneijszych technologii renderingu. Kiedyś jak wyscig sprzetowy nie byl jeszcze tak starszny, koderzy dluzej optymalizowali kod, uzywali roznych sztuczek. Teraz cos jest za wolne, to ladujemy w mocniejszy sprzęt, moim zdnaiem nie tedy droga... byc powinna.

15.12.2005 18:23
snopek9
👍
9
odpowiedz
snopek9
213
Pogrubiony stopień

Mam nadzieje ze podobna technologia wejdzie na rynek pc...moze komus sprzedadza ten patent?
P

15.12.2005 22:04
10
odpowiedz
realsolo
220
Generał

@Mistrz Giętej Riposty akurat displacement mapping to bardzo czasozerna technologia, generalnie pelnego DSM do dzis nie ma w azdnej grze, a jedynie jego uproszczone wersje (np. paralax mapping).

news moglby byc precyzyjny, bo de facto praktycznie nic z niego nie wynika (tresc), jedynie mozna domyslec sie, ze silniki dla N:R beda mial za free od Nitendo kilka ciekawych technologii, fejkojacych 3D.

Co jak sego czasu currling + mapy normalnych, dzieki czemu obiekt majacy 10k scian wyglada jak obiekt majacy 300k scian.

will c. dobre posuniecie anyway.

15.12.2005 22:44
👎
11
odpowiedz
???
95
tomi_boss

ja bym nieposzedl na to i niekupil bym revolutiona

co byscie kupili:

cyfrowke z interpolowanymi 8 milionami pixeli czy cyfrowke z realnymi 8 milionami pixeli

15.12.2005 23:09
12
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Tu nei chodzi o technologie ale nintendo do rewolucji podchodzi rewolucyjnie ,a nie tak jak m$ czy sony dali hd ,nawalili bebechy i mysla ze to jest rewolucja :D. Displacament Mapping to nie patent Nintendo wiec napsizcie ten news wyrazniej . Ich patent jest bardziej zblizony do parralax mappingu niz do DSM'a . Z DSM poradzi sobie tylko uklad graficzny oparty o raytracing (takie grafy sa ale w szczatkowych ilosciach i dla rynku profesjonalnego za kuuupe kasy),a nie o jakies badziewne szajsery :P .

16.12.2005 19:46
13
odpowiedz
zanonimizowany297237
27
Centurion

"a użytkownik odniesie wrażenie, że przestrzenna grafika jest godna konsoli nowej generacji."
Odniesie wrazenie, czyli mozna rzec, ze doswiadczony gracz bedzie widzial roznice wydajnosci miedzy silniejszymi, a tymi "tanszymi komponentami". Nie mowie, ze to jest 100% blew, ale tak czy siak chca wcisnac tani kit, czyli zrobic jak najtaniej a zyskac jak najwiecej.

Technologie Graficzne sztuczki umożliwią konsoli Revolution równorzędną walkę z konkurencją?