Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Komiks Fatal Draws - odc. 167 - Do tego służą zombie w RPG

25.04.2023 11:05
👍
1
zanonimizowany1385569
0
Chorąży

pewnie bym sie usmial jakbym mial 12 lat

25.04.2023 11:19
free-to-play
2
23
odpowiedz
7 odpowiedzi
free-to-play
47
Pretorianin

A ilu ci brakuje do 12?

25.04.2023 11:37
papież Flo IV
2.1
9
papież Flo IV
95
Prymas Polski

Pewnie dużo, zaczyna zdania z małej litery.

25.04.2023 12:05
2.2
1
omatkoicorko
62
Centurion

hahaha, piekna ripsota free-to-play :D

25.04.2023 15:18
vanBolko
2.3
4
vanBolko
54
Konsul

Riposta bez hejtu warta podwójnie, ale miałem tylko jeden plusik.

25.04.2023 16:38
Darth_Tusken
📄
2.4
1
Darth_Tusken
44
Świniobicie z dancingiem

Chyba jest w wieku przedszkolnym, bo nie dość, że zaczyna zdania z małej litery, to nie stosuje kropek i przecinków.

25.04.2023 20:15
2.5
zanonimizowany1385569
0
Chorąży

O jak dzieci ładnie przyklaskują sobie nawzajem. Grzeczne dzieciaczki.

25.04.2023 20:49
lis2518
2.6
1
lis2518
87
Konsul

C.Marduk oh jakiś ty dorosły misiu pysiu

25.04.2023 22:18
2.7
zanonimizowany1385569
0
Chorąży

A teraz dzieci, pocałujcie misia w...

25.04.2023 13:37
jackowsky
👍
3
odpowiedz
jackowsky
248
Dobry Wujek Szwejk

Dobre

25.04.2023 14:08
4
2
odpowiedz
radek1982
31
Generał
25.04.2023 16:16
5
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
tynwar
90
Senator

A tymczasem morrowind: Ustawiasz miejsce teleportu tuż przy kupcu i ewentualnie przy jakiejś siedzibie(raczej przywłaszczonej, bo i tak trzeba dużo questów rodowych zrobić, aby uzyskać legitny własny dom. Balmora jest idealnym miastem do tego, tam można mieć 2 domy za darmo), żeby w razie potrzeby od razu przechować unikatowe rzeczy i te, które wzbudzają podejrzenie, że są questowe, a potem jak masz już za dużo rzeczy w ekwipunku, to teleport, sell i znowu teleport po uprzednim oznaczeniu innym czarem teleportu.
Morrowind miał taką wielką zaletę: całe morze możliwości zaklinania, tworzenia czarów, potionów, a nawet zwojów etc.

post wyedytowany przez tynwar 2023-04-25 16:19:03
25.04.2023 18:42
Kwiliniosz
😉
5.1
Kwiliniosz
70
Konsul

Zbyt skomplikowane. Ja zawsze przywłaszczałem sobie skrzynie przed Gildią Magów i Gildią Wojowników. Trochę trzeba było się nachodzić do teleportera w Balmorze i od teleportera w Calderze do Ślizgacza, ale przecież chodzenie poprawia atletykę.

25.04.2023 22:06
5.2
tynwar
90
Senator

Zapomniałem doprecyzować, żeby ustawić miejsce teleportu tam gdzie można handlować i przechowywać jakimś zwykłym czarem teleportowym, ale przed teleportem do tego miejsca zaznaczyć obecne miejsce teleportu innym zaklęciem. Wtedy można steleportować się do miasta i z powrotem.
Kwiliniosz No, może tak się wydawać, ale nie jest skomplikowane. Głównym problemem jest umiejętność i mana, niemagiczne postacie będą mieć z tym ciężko. Podobnie z neutralizacją wady butów ślepej szybkości(już nie pamiętam jak się dokładnie nazywało, dawało bardzo dużo szybkości, ale oślepiało, jednak antymagia niweluje ślepotę), bo jeśli postać nie jest rasowo czy klasowo antymagiczna, to będzie kiepsko, bo musi nauczyć się zaklęcia antymagii. A sam wiesz jak działa system w morku ;d.

25.04.2023 17:00
FireJach
😂
6
odpowiedz
1 odpowiedź
FireJach
94
Generał

Ja wskrzeszam truposzy dla towarzystwa

25.04.2023 19:36
😂
6.1
Ali Wlaborg
88
Mordęga

przydają sie tez na samotny melanż, przynajmniej wytrzymają dłużej

25.04.2023 20:56
claudespeed18
7
odpowiedz
claudespeed18
213
Wszechwiedzący

Tak w sumie to w całej serii Fallout towarzysze służyli mi za tragarzy. Zarówno w klasycznych starych odsłonach jak i tych 3D.

Za to w Fallout Tactics cała drużyna była dobierana tak by mieli jak największy udźwig i nosili rzeczy na sprzedaż. Grę przechodziłem głównie własną postacią niezbyt taktycznie wbrew nazwie gry ;)

post wyedytowany przez claudespeed18 2023-04-25 20:57:21
Komiks Fatal Draws - odc. 167 - Do tego służą zombie w RPG