2020 rok bez Nintendo Switch Pro
Nie wiem na co komu ten Switch Pro. Dobrze, że Nintendo niczego takiego nie wypuszcza.
Bo siła Nintendo nie leży w sprzęcie, a w grach - szczególnie jeśli chodzi o konsole przenośne.
Było tak już od pierwszego GB.
Nintendo to specyficzna konsola w call of duty i assasyny w to nie zagrasz Ma swoich odbiorców.
Nintendo to specyficzna konsola w call of duty i assasyny w to nie zagrasz
Poogląda i poczytaj, że ta konsola potrafi zaoferować lepsze doznania w niżej wymienionych grach od PS4 i PC.
Assasynów jest wystarczająco dużo na tą konsolkę.
https://www.youtube.com/watch?v=u8kvSGUwAyc
https://wccftech.com/ori-and-the-blind-forest-switch-outperforms-xbox-pc/
No w Origins czy Odyssey wątpie, bo te gry lubią potężne zasoby (nie, argument z wiedźminem wsadźcie sobie sami wiecie gdzie, wiedźmin 3 na GTX 560 core 2 quad 6600 i 4gb ram działal na średnich w HD przy 30-40 fpsach, o Origins można w ogóle zapomnieć)
Ale o ile pamiętam dobrze, przecieki które się sprawdziły dotyczące Black Opsa 4, 2 lata temu się sprawdziły, poza wersją gry na switcha, dziwne, bo CoDy na konsolach nintendo zawsze się pojawiały, tylko od 2014 coś im się przestało opłacać, ale zważając na to jakim hitem jest Switch, to CoDa mogli by wypuścić.
Właśnie dlatego Nintendo mówi że nie będzie nowego modelu, żeby nie hamować sprzedaży. Tak naprawdę to ta wypowiedź nic nie znaczy DSi miało nie być, 3DS XL też.. i co?
Poogląda i poczytaj, że ta konsola potrafi zaoferować lepsze doznania w niżej wymienionych grach od PS4 i PC.
Tylko dlatego, że te gry zostały dopieszczone i poprawione na etapie portowania.
Alien Isolation działa oczywiście w niższej rozdzielczości niż na PS4 i XO, ale od pierwotnego wydania minęło sporo lat, więc i nowe techniki post-process się pojawiły. Tylko dzięki temu gra wygląda na Switchu lepiej.
Jedynym problemem Alien Isolation na PS4 i XO jest to, że nie dostało łaty z usprawnieniami, ani nawet wsparcia dla PS4 Pro i XO X.
Co jest tak naprawdę największą wadą konsol. Gry są przypisane do jednej konfiguracji sprzętowej i o ile wydawca nie zleci wykonania łaty, to będą takie na zawsze.
Alien Isolation na PC poleci w 4K 60 fps na przeciętnym sprzęcie. Bez problemu śmigałby w 1600-1800p na PS4 Pro i 2160p (pełne 4K) na XO X w 30 fps. Tylko łaty brak.
W nadchodzącej generacji konsol Sony i Microsoft powinni obowiązkowo wymagać od wydawców, by gry posiadały ukryte menu ustawień graficznych z opcjami:
- wybór rozdzielczości,
- wybór ilości klatek,
- jakości post-process tj. szczegółowość cieni, SSR, SSAO(i pokrewne) itd.
- tam gdzie ma to zastosowanie, suwak odległości rysowania.
Menu to powinno być ukryte i dostępne tylko po włączeniu zaawansowanych opcji w ustawieniach konsoli.
O ile na starcie byłoby mało przydatne, to po premierze PS5 Pro, PS6 czy odpowiednich Xboxów byłoby coraz bardziej użyteczne.
Koniec z czekaniem na łatę producenta. Sami gracze, czy nawet producent konsoli mogliby tworzyć profile wydajnościowe dla nowego sprzętu. Tak jak to robi Nvidia od dłuższego czasu. Nie chcesz grzebać w ustawieniach? Nvidia może ustawić detale za ciebie pod posiadaną GPU.
Wracając do Switcha, to jeszcze New Super Lucky's Tale jest lepsze od wersji z PC i XO. Port Switcha dostał zupełnie nowy system pracy kamery. Różnica jest ogromna. Z przeciętnej gry zrobiło się coś w co chce się grać!
Switchowi nie jest potrzebne Pro. Jego sila nie lezy w grafice tylko w gameplayu i exclusiveach jakich zadna inna platforma nie ma i miec nie bedzie. Nintendo jest obok glownego nurtu.
Słusznie, bo ten sprzęt w ogóle tego nie potrzebuje. Siła Nintendo tkwi w grach a nie w technologii.
Dobrze. Co z tego, że Pro będzie lepszy od standardowy Switch, skoro będzie dużo słabszy od PS4 i XBOX, jeśli chodzi o grafika i technologia? Przenośna konsola to jednak przenośna. Za to Nintendo nadrabia grywalne gry dzięki kreatywność oraz "animowany" styl graficzny. Niech się skupiają nad tym, co są dobrzy.
Konsola NES (Pegasus), SNES, GameCube i Wii też nie dysponował super technologia w stosunku do konkurencji, ale za to wyszło wiele, świetnych gier. Legend of Zelda i Super Mario Odyssey już pokazało, że da się zrobić super gry mimo ograniczenie konsoli. Siła tkwi w umiejętności i kreatywność twórcy gier.