http://blog.us.playstation.com/2013/07/09/killzone-shadow-fall-actors-revealed/ - Źródło.
Niektóre zdjęcia:
http://abload.de/img/7scswt.jpg
http://abload.de/img/5phsbt.jpg
http://abload.de/img/4uwsab.jpg
http://abload.de/img/15osbm.jpg
Story Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=_Xep-f-FmUo
Po prostu wow. Przypominam, że Shadowfall należy do fali pierwszych gier na nową generację. Potem będzie znacznie lepiej. Już te modele wyglądają zdumiewająco. Zwłaszcza oczy - są świetne.
Wierzysz, że to jest z finalnej wersji gry? :)
druga sprawa, to jest tylko filmik.
Spoko, więcej mi nie potrzeba, gdyby jeszcze gry nie były głupie z kulejącym AI i pancernym światem...
Gość z Guerilla Games potwierdził, że przedstawione materiały są "in-game". Nawet jeśli są odrobinę poprawione, to i tak wyglądają powalająco. Tylko zaostrzyły mój apetyt na PS4. Mam tylko nadzieję, że popracują nad animacją twarzy. Obecna, lekko kulejąca strasznie podkopuję wszelką immersję.
eJay - Wiedziałem, po prostu wiedziałem, że zobaczę w tym temacie zdjęcie tego pana z Crysisa :) Dla mnie fakt, że poziom graficzny z najnowszego benchmarku od Cryteku może być osiągnięty (IMO wygląda lepiej) na nowych konsolach w fali pierwszych gier, jest naprawdę ekscytujący. Wyobraźcie sobie teraz, jak będzie wyglądał kolejny next-gen - jest na co czekać.
Jakiegoś wielkiego skoku względem Crysisa 3 i Psycho nie widzę - http://www.technic3d.com/article/pics/1504/Crysis3_Ingame_Screenshots_24.jpg
NewGravedigger-->Zabawne ludzie podobne rzeczy wypisywali pod tym-->http://www.youtube.com/watch?v=nFUmWb6kpO8
Nie wiem dlaczego taka grafika miałaby być "nieosiągalna", konsole lepsze to i trójkątów można więcej dać ;)
Bart
ja pamiętam zachwyty nad bodajże K2, a co wyszło potem każdy wie.
i tak jak alpha, od lat czekam na 3 rzeczy: lepszą fizykę, lepsze ruchy postaci, lepszą AI.
Jak na razie dostałem poruszanie się postaci. Pozostałe 2 rzeczy tkwią w 2006 roku
NewGravedigger - "Partyzanci" przyznali, że żałują pre-renderowanego trailera Killzone 2. Teraz przy Shadowfall biją się w pierś i pokazują rzeczywiste materiały prosto z gry. Ja im wierzę. Demo technologiczne od Quantic Dream pozwoliło mi uwierzyć, że na next-genach wszystko jest możliwe.
Dobrze będzie. I tak poziom nawet tego Crysisa 3 nie został osiągnięty jako standard dla większości gier. Więc jak nawet dla gier kolejnej generacji będzie to standard to można mówić o skoku. A pozostałą moc niech pakują lepiej w inne elementy.