Witam, tak więc ostatnio doszedłem do wniosku , że przez tą zmianę czasu będę więcej siedział w domu. A to równa się z tym, że albo zmarnuje życie na facebooku, albo na graniu. Szczerze mówiąc nie przepadam za FB więc wolałbym ten czas stracić na grach. I tu pytanie, jakie gry pójdą mi na sprzęcie
512ram
proc. AMD Sempron 2500+ 1.75 GHz
graf. GeForce Ti 4200 with APG8X (64mb, mało co nie?)
Nie znam się na komputerach więc mogłem coś pominąć ;).
Czy pójdą na takim sprzęcie np.: Gothic 3, TDU , Crysis ?
Proszę składać propozycję gier na ten sprzęt, jakieś FPSy mile widziane :).
Czy pójdą na takim sprzęcie np.: Gothic 3, TDU , Crysis ?
GTA 3, VICE CITY, SAN ANDREAS,
Te 3 gry już dawno mam za sobą :P
Quake 3, Quake 2, Quake...Duke Nukem 3D :D
Need For Speed 3, może Porsche Challenge ?
ogólnie gry do 2004 roku mniej więcej :>
Tdu crisis i gothic 3 nie będą działać. half life2, far cry czy fear możesz grać jeśli nie zdazyles jeszcze
Gdybyś miał lepszą kartę graficzną i co najmniej 1024 mb RAMu, mógłbyś odpalić Gothica 3 i TDU.
kiedyś grałem w Battlefield 1942 (pierwsza cześc serii) na podobnym sprzecie.
Raczej same stare gry do ok 2001 roku powinny hulać.
przykłady: Deus Ex 1, Sports Car GT, Viper Racing, Shogun Total War, Myth 1 i2, sporo cRPG (ale na pewno nie Gothic 3, tylko jedynka co najwyżej).
O tych grach które wymieniasz możesz spokojnie zapomnieć.
Koledzy, nie ma "gry" do 2004 roku, tak samo można znaleźć coś znanego z 2008 ale z wymaganiami niskimi, jak i można grać w grę 2002 i mieć ścinki na dobrym sprzęcie...
ale na pewno nie Gothic 3, tylko jedynka co najwyżej
Dwójka i noc kruka też będą hulać aż miło.
Jeśli chodzi o NFS - Carbon i MW w miare przyzwoicie chodziły ;)
Fifa 08 też daje rade.
/edit Ostatnio miałem propozycję zwiększenia ramu do 1gb, ale dodanie ramu a nie ruszanie grafiki raczej nic nie pomoże. Albo mogę się mylić, co Wy na to?
Snakepit,