Korzystam z oferty Blueconnect max. Do tej pory nie miałem problemów ale od kilku dni jakość połączenia jest tragiczna. Nie wiem czy to wina mojego telefonu ale pomimo tego, że dokupiłem sobie pakiet danych prędkość i jakość połączenia jest śmieszna. Połączenie stale się zrywa, dopiero jak wyłącze i włącze transmisje danych to na chwilkę się łaczy żeby znowu paść po kilku minutach. Do tej pory nawet jak wyczerpałem limit to i tak internet chociaż prękość była zmniejszona wystarczał mi do gg(bo do tego głównie służy mi internet w telefonie), teraz wiadomości dochodzą z opoznieniem i się dublują co oznacza, że prędkość jest bardzo wolna. To jest problem ze strony T-mobile? Może wypowie się ktoś kto też korzysta z ich internetu w telefonie?
Odpowiedz w tym wątku a nie Nowy wątek:
https://www.gry-online.pl/forum/problem-z-internetem-w-smartfonie-t-mobile/z3b9c399
Narmo jesteś nadgorliwy.
Limbo92--->Co prawda nie korzystam z T-Mobile ale u mnie w pracy kilka osób ma te sieć na cenzurowanym właśnie za neta, który jest w niektórych miejsach słabiutki. proponuję kontakt z BOK.
eJay --> Dlaczego? Założył praktycznie identyczny wątek, dostał w nim odpowiedź i nawet nie raczył powiedzieć, czy to pomogło, czy nie pomogło, a może nie potrafi tego ustawić. Zakładanie 30 wątków na jeden temat nie pomaga w szybszym uzyskaniu odpowiedzi. Pomaga jedynie w dublowaniu tych samych odpowiedzi (bo na przykład ktoś nie widział poprzedniego wątku i wpadnie na identyczny pomysł, co ktoś inny, ale ten pomysł jednak nie pomógł), a co za tym idzie utrudnia uzyskanie pomocy.