Internet Orange
Posiadam Internet Orange Freedom Pro. Wczoraj skończył mi się limit, więc zaraz zakupiłem dodatkowe 2GB. Wczoraj znów zyskał normalną prędkość i wszystko grało aż to dziś. Internet chodzi jakby skończył się limit, więc dzwonię do biura obsługi i pytam co się dzieje, a doradca mi na to, żebym zresetował router (co robiłem kilka razy), on nalegał, abym to zrobił teraz - no to ok. I nadal to samo. Chodzi bardzo wolno i nie mogę sobie pograć w gre! jest może jakaś inna przyczyna takiego zwolnienia internetu?
Inny nie wszędzie jest dostępny, sam mieszkam na wsi i internet z sieci komórkowej to jedyna opcja jaką mogę mieć.
Zapewne skończyły się Tobie dostępne dane w pakiecie. Konsultant ci to mógł potwierdzić sprawdzając co się dzieje.
Zaloguj się do serwisu Orange On-line i sprawdzi ile masz jeszcze dostępnych MB w usłudze.
Zaloguj się na Orange Online, wpisz login w postaci CDMXXXXXX i hasło zapisane na umowie. W zakładce stan konta i pakietów sprawdź czy zakupione przez Ciebie środki nie zostały już wykorzystane. W przypadku nieprawidłowości możesz skontaktować się z nami przez formularz Pomoc Orange znajdujący się na naszym profilu Orange Polska na Facebook.
Limit mi się kończył - zgadza się, ale dokupiłem dodatkowe 2GB. Dzwoniłem także do Orange i mi powiedzieli, że wszystko się zgadza i internet powinien chodzić z pełną prędkością. Zalecali mi reset router, co już zrobiłem, a także skan antywirusowy, co też zrobiłem i nic nie wykrył.
Ja bym na twoim miejscu zmienił Internet.
@marcin017
Tak jak wspomniałem wcześniej proponuję sprawdzić limit, jeżeli jest jeszcze dostępny a prędkości są niewielkie to skontaktuj się z nami. Podaj login internetu dane właściciela oraz dokładną lokalizację.