Mam problem z tymże internetem. Od kilku dni przeglądarka przy próbie wejścia na jakąkolwiek stronę przekierowuje mnie na stronę Cyfrowego Polsatu z informacja że"Limit został wyczerpany, Twoje dodatkowe wydatki na internet osiągnęły poziom określony w usludze Limit". Problem w tym że kilka dni wcześniej rachunek został zapłacony więc całego transferu(25gb)nie mogłem zuzyc. po telefonie do Cyfrowego powiedzieli że wszystko jest dobrze, a z transferu zużytego tylko kilka gb. Usunalem z laptopa aplikację Cyfrowego i po ponownym włożeniu modemu(Huawei E398) zainstalowała się ona ponownie lecz nic to nie daje. Z internetem łącze się normalnie, mam 3-4 kreski zasięgu. w programie Cyfrowego pisze że poziom sygnału ma-71dBm. jakieś pomysły?
Nie musisz się nikogo radzić, jeżeli uważasz że u ciebie wszystko jest OK zrealizuj reklamację nie działającej usługi.
Sprawdź w innej przeglądarce. Jeśli jest to samo, sprawdź najlepiej na innym komputerze. Jeśli dalej to samo, dzwoń i męcz ich.
Co w ogóle ci poradzili na infolinii?
To samo jest na innych przegladarkach. Na innym komputerze nie mam teraz możliwości sprawdzić.
Na infolinii powiedzieli że z opłatami jest wszystko w porządku, z transferem również. Powiedzieli że może to być wina zasięgu, tyle że z tym nie było problemów a i teraz się niby łączy. Powiedzieli żeby poczekać do 2 stycznia bo wtedy zacznie się"nowy okres rozliczeniowy" czy coś w tym stylu. Poczekam do tego 2 bo na chwilę obecną i tak innej opcji nie mam i jeżeli nie wróci wszystko do normy to wtedy reklamacja.
to nie tylko ty masz ten problem u mnie pisalo ze jak zaplacem 25 zl to odblokujom zaplacilem dzwonie do nich i muwia ze musze i tak czekac do 11 wiec musisz czekac do 11 poniewaz 11 limit sie odmawia i recenzja ich iternetu to dno mam nadzieje ze pomoglem XD.