Ludzie z Insimilion twierdzą że Disciples jest lepsze od Heroes 3. Dla mnie to herezja. W Disciples mało który element mi się podoba:-/ A wy uważacie że co lepsze?
Heroes 3- 4ever
Mi bardziej podoba się Disciples. Przede wszystkim ze względu na design i ogólnie całe universum. Właściwie to mechanika gry też bardziej odpowiada mi w disciples - typowa erpegowa turówka, bez "szachów" i bez wielu żołnierzy na jednym polu.
@Iselor (Łódź)
No i się nie mylą. Latami grałem w H3, dopóki nie odkryłem Disciples 2. (głównie z powodu oczekiwania na H5). Gra jest świetna, ma klimat: jest mroczna i nie tak cukierkowata, jak H3.
Dla mnie bije H3 na głowę, co nie umniejsza faktu, że H3 jest również grą dobrą, jednak klimat i wykreowany świat w D3 daje tej ostatniej druzgocącą przewagę.
Heroes 3 vs. Disciples 2 +1 dla D2
Grafika mi nie podchdzi w Disciples, system walki tragiczny, to nie są armie tylko jakieś, nie wiem drużynki....Gram od 10 lat w H3 a Disciples wywaliłem po paru dniach.
Najlepszą grą komputerową w historii JEST Heroes of Might & Magic 3. No w. Torment. Każde inne zdanie w tej kwestii uważam za bluźnierstwo.
Ana Insimilionie zdania są dosyć podzielone.
Disciples 2 z mrocznym klimatem, muzyką ,ponurością , potworami i systemem leveli niszczy !
Popieram Iselora.. jednak Disciples ma wg mnie lepszą fabułę niż H3
Heroes 3 zdecydowanie. Disciples swietne, ale mimo wszystko do krola troche brakuje. Plusem serii Disciples jest przede wszystkim fabula, bardzo przyjemnie gra sie w kampanie. Jesli chodzi o HoMM to tylko multiplayer, kampanie ukonczylem tylko w 1 i 2. W sumie nawet nie wiem to czy w Disciples jest opcja gry sieciowej, to chyba tez troche o grze swiadczy ;)
Ja tam bym brał H3.
Disciples jest grą tylko na single player i tylko na kampanię. Czyli raczej na raz, potem odstawić i wrócić po jakimś czasie. Mutli w tej grze wygląda tak, że spotykają się gracze głównymi bohaterami i ten który przegra, kończy grę jako pokonany, bo nie ma możliwości nadrobienia strat.