Nigdzie nie mogę znaleźć jaki system gwarancyjny ma LG.
Czy "od drzwi-do-drzwi" czy zwykły, że trzeba samemu człapać do serwisu LG.
Którego nie mam w mieście.
Dokładnie chodzi o system gwarancyjny na smartphone firmy LG.
http://www.lg.com/pl/support/repair/support-warranty-claims.jsp
Aby złożyć reklamację w ramach gwarancji, można przesłać żądanie usługi online lub zadzwonić do firmy LG pod numer 0801 54 54 54 (opłata za połączenie lokalne). Wcześniej należy przygotować numer seryjny produktu i dowód zakupu. Mogą one być nam potrzebne do znalezienia możliwie najdokładniejszych informacji.
Tyle wyszukałem na ich stronie, i jak kiedyś kupowałem telefon LG to mówili że jak coś, to przy gwarancji będę musiał wysłać go do Warszawy. Więcej szczegółów nie znam. I tak musisz się z nimi skontaktować, to ci wszystko powiedzą.
2 lata temu gdy popsul mi sie telefon od LG to wysylalem go na adres jaki otrzymalem w serwisie Orange. NIe pamietam adresu, jednak wiem, ze go sywylalem.
To bylo dwa lata temu, takze nie wiem czy cos sie zmienilo, ale watpie.