Witajcie. Jakie znacie gry, w których mamy swoją siedzibę i rekrutujemy drużynę po swojemu?
W XCOM nie grałem jeszcze, ale tam chyba można w bazie ulepszać rzeczy różne, a później rekrutować ludzi i wysyłać ich na misję gdzieś?
Kiedyś była też gra innego typu, podobna do Dungeon Keeper, tylko w czasach innych i tunele robiło się w górach, nasi budowniczy wtedy za pomocą dynamitu tworzyli tunele i pomieszczenia, a my tam budowaliśmy coś, złoto też przenosiliśmy, a szpiedzy z innych regionów wpadali do nas i jakieś inspekcje wojskowe, czy coś w tym stylu.
A z jeszcze inych gier to np. seria Jagged Alliance, tam rekrutujemy team (można grać jedną osobą, albo zatrudnić kilka osób), wybór niezbyt duży był, ale był dość wystarczający.
Najbardziej wymarzoną grą byłby jakiś ośrodek jak np. CIA, w którym możemy coś budować, rozwijać technologię, bronie i później ludzi zatrudniać z bronią taką jaka nam się podoba np. zrobić team samych snajperów i lecieć misję wykonać, a jak zginą to zmienimy taktykę i zatrudnimy ludzi z inną bronią o ile kasę mamy w naszej bazie. Fajnie by się grało w takie gry więc proszę was grzecznie o tytuły wszystkich gier, które znacie i spełniają wymagania tych moich opisów.
Evil Genius mi tylko do głowy przychodzi.
https://www.gry-online.pl/gry/evil-genius/zc133e#pc
Należy jeszcze dopowiedzieć, że wzorem starych filmów szpiegowskich, nasza baza umiejscowiona jest na wyspie, a pod naszymi rozkazami znajduje się masa najrówniejszej maści przestępców, u boku zaś niespotykane piękności.
-Budowa bazy rozwiązana w sposób przypominający to, co widzieliśmy w grze Dungeon Keeper, tj. wznoszenie pomieszczeń o określonych funkcjach (m.in. laboratoriów, warsztatów, bibliotek, sal treningowych), konstruowanie pułapek, które mają powstrzymać przedstawicieli prawa, itp.
-Pięć regionów świata, w których możemy wykonywać misje: Ameryka, Europa, Afryka, Związek Radziecki i Azja. Humorystyczne cele misji, typu: zmniejsz Wieżę Eiffela do rozmiarów plastikowej pamiątki.
-Werbowanie i doskonalenie umiejętności swoich podkomendnych, zarówno wiernych sług jak i pomocników/najemników o wyjątkowych cechach indywidualnych.
-Wynajdywanie nowych technologii i konstruowanie wymyślnych „złych” broni, np. promieni zmniejszających przedmioty.