Zapraszamy do głosowania w kategorii: Najlepsza grafika (technologia)!
http://graroku2010.gry-online.pl/?kategoria=najlepsza-grafika-technologia
Bezdyskusyjnie God of War III.
Zabrakło kilku gier, np. Mafii II, choć i tak bym jej nie wybrał. Długo się głowiłem, ponieważ żadna z nich nie powala na kolana wizualnie, choć są bardzo ładne, to me oczy już dawno przyzwyczaiły się do podobnej jakości. W końcu zdecydowałem, że wytypuje Battlefield: Bad Company 2.
God of War III
BUAHAHAHAHA, chyba sobie żartujecie konsolowcy !!
Odpal sobie np. Metro 2033 na pełnych detalach w FullHD z wygładzaniem krawędzi - gwarantuje, że szczęka ci opadnie, i zmienisz zdanie. God Of War 3 w tej kiepskiej jakości tekturach, w rzeczywistej rozdzielczości 720p, a do 1080p jest naciągnięty, do tego Brak AA daje po oczach. Każda nowa gra na PC, w pełnych możliwych detalach, gniecie te exclusiv'y na PS3 (GOD3, Killzone2, Unch2 etc.) W tej kategorii, głos powinni zabierać, tylko i wyłącznie gracze PC...
Up --> oto przykład dlaczego w wariatkowach nie powinni dawać dostępu do internetu.
Lukasz1333 - kompletnie nie rozumiesz o co chodzi.
God of War 3 - bezdyskusyjnie.
Zdecydowanie God Of War III. Metro było za bardzo zabugowane jak na najlepszą technologię. ;)
edit: Nie wiesz o co tu chodzi to się nie wypowiadaj. Nic tych exclusivów nie gniecie jak na razie ;) btw. GoW III ma wygładzanie MLAA ;)
Z mojej strony głos na Bad Company 2 :).
Heavy Rain. PSX Extreme tak właśnie wybrał, myślę tak samo, a na GOLu nawet nie ma w nominowanych.
Metro 2033! W chwili obecnej nie ma ładniejszej gry.
[8] Przecież lukasz1333 dobrze wie o co chodzi inni też wiedzą o co chodzi :P ,a chodzi o najlepszą grafikę technologicznie ,a tutaj bez wątpienie wygrywa Metro 2033.
IMO jak ktoś grał w Metro 2033 (nawet mogą być wysokie detale) to wie o co chodzi. Takich tekstur, oświetlenia, dopracowanych modeli postaci nie ma żadna z tych gier w tej kategorii.
Bad Company 2 ma słabiutkie teksturki ,a i modele postaci są nie porównywalnie gorsze.
God of War 3 może i artystycznie jest ładniejsze, ale technicznie jest daleko w malinach.
JC2 ma piękne widoczki, ale też i słabą animację postaci.
Castlevenia to też gra, która swoje piękno w głównej mierze zawdzięcza desingowi.
Mass Effect 2... Tak na dobrą sprawę trochę dziwi mnie fakt ,że ta gra znalazła się w tej kategorii ,ale suma sumarum też jest ładna. Głównym mankamentem grafiki ME2 są cholernie słabe tekstury, które są prawie tak słabe jak w pierwszych grach na Xbox'a 360.
Mass Effect 2? Przecież to Unreal Engine 3. Co prawda ma ładniejsze oświetlenie ale to dalej to samo więc tu nagroda jak już to powinna należeć się Epic Games ale i tak ME2 nikt nie wybierze xP. Ja daję głos na BC2, nic efektowniejszego do tej pory nie widziałem.
Dla mnie chyba zdecydowanie Metro 2033. Sprzętożerne, ale przynajmniej choć trochę przebił niektórymi efektami Crysis'a.
God of War 3 oczywiście.
DaZz007 zastanów się z którego roku jest metro 2033 i crysis wtedy pomyśl zanim coś napiszesz...
czy tylko mi zabraklo gry Alan Wake w kategorii Najlepsza grafika (technologia)?
Powaznie?!
Przeciez to najladniejsza (a przynajmniej top 3 najladniejszych) gra pod wzgledem technologicznym jaka widzialem na xboxa od startu do 2010r.
Jak mozna bylo jej nie umiescic?
Kto ukladal ta liste i nie wzial jej pod uwage?
Przeciez kazdy, kto przeszedl Alana Wake wie, jakimi widokami mozna sie bylo delektowac w tej grze!
Przepiekna graficzka, zarowno w dzien (miazga!) i w nocy, dbalosc o tysiace detali (czlowiek nieraz latal 10 min po jednym miescu i tylko sie napawal tym wszystkim),
swietne operowanie swiatlami w real-time, do tego bardzo dobra optymalizacja, bo gra chodzi bez przycinek, gdzie w innych produkcjach czesto spada framerate do 15-20 fps.
I co, to niby sie nie nadaje do tej kategorii?
Ja rozumie, ze moze nie byla to idealna gra pod wzgledem gameplau, ale zeby niedocenic jej pod wzgledem grafiki i samej technologii?
Wiec WTF?
Just Cause 2 zdecydowanie za nisko ta gra jest po prostu piękna :]
Przecież tu powinno być tylko Just Cause 2:D Tu jest dopiero technologii napakowane (i szczyty górskie i po 10-20 sekundach spadania dno morskie; nie licząc pustyń, miast, wieżowców, miasteczek, pojazdów, samolotów, spadochronu, wszechstronnej linki i nie pamiętam czego jeszcze). A jak to wszystko wygląda :D
Jestem fanem God of War i to wielkim, ale ludzie bądźmy obiektywni:D
Głos na Just Cause 2. Żadna gra nie oferuje tak ogromnego, a przy tym tak pięknego świata.
Hmm tu nie chodzi bynajmniej, że coś pięknie wygląda, ale z tych pozycji to engine z Just Cause 2 ma największe możliwości. Założę się, że taki God of War 3 na tym engine by wyglądał nieziemsko wtedy, bo teraz wygląda tylko pięknie, ale na pewno cholernie efektownie. Nie znaczy, że GOW3 oferuje najlepszą technologicznie oprawę, bardziej artystycznie. Kto się ze mną zgadza?
Hmm tu nie chodzi bynajmniej, że coś pięknie wygląda, ale z tych pozycji to engine z Just Cause 2 ma największe możliwości.
Engine JC2 nie ma największych możliwości przynajmniej w większości aspektów.. W JC2 nie ma tak ładnego oświetlenia co w Metro 2033, modele postaci też są znacznie gorsze (animacja też), jedyne w czym wygrywa to, to ,że potrafi generować wielkie przestrzenie.
Generalnie to najbardziej zaawansowany technologicznie engine ma Metro 2033 jakby nie patrzeć.
@Lukas172_Nomad_ Nie zgodze sie z toba, bo teraz gdyby z takiego metro zrobic JC2 a z JC2 zrobic takie Metro2033, to mysle ze JC2 na engine z metro wygladal by paskudnie. A Metro 2033 na engine z JC2 to (kwestia modeli, ktora przytoczyles jest troche sporna bo w sandboxie nie mozna dac tak szczegolowych modeli jak w grze po sznurku, predzej przyznam ci racje jezeli chodzi o oswietlenie, ale w tej kategorii to i tak Doom3 byl dla mnie prekursorem) mysle, ze moznaby bardziej szczegolowe zrobic te korytarze i obiekty niz byly w oryginale (dlaczego? bo z jaka latwoscie JC2 generuje swiat a mimo wszystko jest on jednym z wiekszych i do tego szczegółowych w sandboxach), tylko co do oswietlenia to ciezko powiedziec.
A gdzie jest Gran Turismo 5? He? METRO 2033 zaraz po GT5, bo tego zaś tu nie uwzględnili :/
Nie wierze że w najbardziej oczekiwanej grze 2011 nie ma Battlefielda 3
Technologicznie moim zdaniem był najlepszy Alan Wake (za efekty świetlne i genialne lasy) lub Just Cause 2 (za stałe 30 fps i brak pop-up'ów na dak wielkim terenie).
tutaj to GoW 3 powinien wygrac bez wątpliwosci. Jakość lokacji i bohaterów w Full HD, niektórzy tytani tak wielcy, że można po nich chodzić.. aż sierść się na karku jeży
Jakość lokacji i bohaterów w Full HD,
gow3 nie działa w full hd
bez dwóch zdań God of War III
Od kiedy cokolwiek na konsolach działa w FHD, bo maksymalna rozdzielczość na konsolach to 1280x728.
Technologicznie metro, bez dwóch zdań.
Crysis! Tak naprawdę to Metro 2033, ale tylko na PC, a GT5 nie zasługuje na uwzględnienie w plebiscycie za samochody spoza klasy premium.
bo maksymalna rozdzielczość na konsolach to 1280x728.
Ciekawe...
Większość gier w PS3 działa na 720p - 1280x720, część na 1024x768 -> Upscaling 1080p
Xbox 360 1280x720 + min. AAx2(wymóg microsoftu) -> Upscaling 1080p
Zaraz wyjdą tutaj dzieci mówiące to i owo.. Ale tak to jest, oddani fan boye wierzą że jak Steve Bellmer coś powie, to słowo jego jest święte.
Każdy normalny człowiek wie, że PC było wydajniejsze już po premierze PS3/xbox 360, a w obecnym stanie konsole ledwo dają rade, więc wymiana konsol powinna nastąpić w tym lub następnym roku.
Co do rozdzielczości to Arlic ma rację. Pomylił się tylko pisząc że "maksymalna rozdzielczość na konsolach to 1280x728. ", bo przecież sam dashboard po odpaleniu konsoli chodzi w 1080p - to po prostu większość gier obsługuje rozdzielczość raptem HDReady.
Pewnego razu znajomy przyszedł się pochwalić świeżą PS3 a z racji że mam TV FullHD to chcieliśmy wypróbować i od razu porównać grafikę PS3/PC bezpośrednio na dużym ekranie (tzn. oba urządzenia podpięte na raz i tylko kanał w Tv przełączałem). Co nie odpaliliśmy jakiejkolwiek gry na PS3 to TV z uporem maniaka natychmiast przełączał się w tryb 720p; aż zacząłem się zastanawiać czy może kabel(HDMI) mam walnięty - wziąłem drugi kabel(też HDMI), efekt ten sam. Zaczeliśmy czytać po forach i okazuje się że mało która gra na PS3 chodzi w FullHD(1080p - 1920x1080), a jeżeli chodzi to twórcy głośno się tym szczycą.
Więc wracając do tematu tego wątku, gdzie tu mówić o szczycie technologii, jeżeli gra nie obsługuje rozdzielczości dostępnej na rynku od dobrych kilku lat. Nie zrozumcie mnie źle, jestem wielkim fanem serii GoW, ale technologicznie to tylko Just Cause 2(chyba że jeszcze Metro, ale nie będę gadał o czymś czego nie widziałem na własne oczy w FullHD, na max ustawieniach, z Dx11 na TV minimum 32" - bo tylko tak można mieć jakieś zdanie; chociaż i tak nie uważam aby technologia tam była mocarniejsza od tej z JC2).
Na tym silniku chyba każda gra by ładnie wyglądała i pracowała (silnik oferuje multum możliwości - czy to strzelanka, czy samoloty[myśliwce, helikoptery], nurkowanie, spadochroniarstwo, wyścigi, przygodówka, RPG, no niewiem....właściwie to wymyślcie sobie cokolwiek i tu podstawcie), natomiast gdyby zakres skali działań z Just Cause 2 chcieć pokazać na którymkolwiek silniku z jakiejkolwiek innej gry uważam że byłaby bieda (pewnie nawet duża).
Metro 2033 jest tutaj jak Limbo w swojej kategorii.
Chodzi o technologie a nie jak ładna była by grafika, to Metro2033 oferuje większość ficzerów dostępnych na rynku.
Gra do odpalenia na max detalach wymaga, mniej-więcej 2x HD6970+GTS250 do fizyki.
@Arlic
Może Metro 2033 ma w sobie masę dostępnych technologii, ale Alan Wake ma silnik zbudowany od zera wyłącznie na potrzeby gry - i to pokazuje najlepszymi efektami świetlnymi i plenerami (no, może pomijając Just Cause 2).
@Arlic
Pochwaliłem Cie chłopie, a Ty tu pojechałeś po bandzie.....
"Chodzi o technologie a nie jak ładna była by grafika, to Metro2033 oferuje większość ficzerów dostępnych na rynku. " - tylko co Ci z tych "ficzerów" jeśli nie będą miały przełożenia na grafikę ("(...) a nie jak ładna była by grafika")? Mnie nie jara, że gdzieś jest jakiś nowoczesny trybik i coś tam robi. Musi to mieć jakieś realne odzwierciedlenie i zastosowanie. Zresztą nazwa kategorii to Najlepsza grafika (technologia) więc nie chodzi o wyraz artystyczny grafiki tylko o jej jakość. A jeżeli mówimy o jakości grafiki to moim skromnym subiektywnym zdaniem o ile Just Cause 2 gwarantuje szczękopad prawidłowy, tak Metro 2033 już niekoniecznie.
Co do wymagań maksymalnych to nie jest żaden argument, bo sam je sobie wymyśliłeś. Albo "kolega" Cię wkręcił.
@-=.szaman=- Dokładnie, tutaj zdecydowanie powinien wygrać Just Cause 2, zaraz przed Bad Company2, bo w BC2 chociaz jest ten model zniszczen, to jednak nie idzie w parze z dobrymi teksturami, widac engine nie potrafi wyswietlic dobrej jakosci tekstur i tych zniszczen jeszcze liczyc. Ciekawe co w tej materi pokaze BF3, szkoda, że engine z JC2 nie bedzie raczej wykorzystany w żadnej produkcji, bo z tego silnika jak widać można by wiele wykrzesać.
@Szaman
Wymagania wziąłem z osobistych testów.
Ogółem trudno określić co jest technologicznie wyżej, każdy ma inne osobiste odczucia do każdej z gier i każdy widzi inną grę wyżej lub niżej.
wszyscy sie jarają tym massem :l najlepszy battlefield
Nie ma dlatego bo został ogłoszony kilka dni po rozpoczęciu plebiscytu :P Ale sądzę że gdyby teraz został dodany to zajął by co najmniej miejsce w pierwszej trójce :D
Metro 2033 technologicznie nie ma równych.
God of War III chyba najlepsza grafika w historii poza GTA IV i RDR
Najlepsza grafika w historii? Pierwszy raz słyszę o takim określeniu. :P
Rofl. Dlaczego w kateogrii technologia pojawily sie jakiekolwiek gry na konsole? Co to za problem odpalic gre w rozdzielczosci 1000x600 na tym pudelku? :D
Gdzie Killzone 3 ? bo nie wiem czemu ja wymyśliłem sobie KZ 3