Hej,
Tworzę jednoosobowo hack'n'slasha w stylu Diablo ;).
Główne rzeczy, które cechują gierkę to:
- elementy roguelike - domyślnie permadeath + możliwość zdobywania permanentnych ulepszeń dla wszystkich kolejnych postaci
- nastawiona na szybkie sesje - gra jest podzielona na przygody, do których zawsze wybiera się nową postać i które trwają ok 1-2h
- każda przygoda będzie miała tryb challenge, w którym bez perma-ulepszeń trzeba będzie poradzić sobie z podziemiami, za co będzie odpowiednia nagroda, typu odblokowanie nowej postaci lub NPCa
- docelowo dużo postaci do wyboru i nastawienie na replayability
Strona w sklepie Steam już istnieje: [link]
Zachęcam do odwiedzin i do obejrzenia trailera/gameplay'u + zagrania w dostępne już demo ;).
Wszelkie sugestie i komentarze bardzo mile widziane! Jeśli widzicie coś, co można w grze poprawić albo co fajnie by było dodać - mówcie śmiało.
Hehe, no cóż, taka idea ;). Większość hack'n'slashy opiera się na grindowaniu i level-upowaniu do maksimum, w moim chciałem zrobić bardziej takie jednorazowe pełne sesje, ale spięte w całość kampanią. Dlatego perma-śmierć nie powinna być zbyt bolesna, gdyż postać tak czy siak będzie żyła jedną przygodę, czyli 1-2h. A z innych elementów rogue są permanentne ulepszenia, gdyż każda kolejna przygoda będzie trudniejsza, więc wszystkie postaci będą musiały być coraz mocniejsze, żeby dać radę.
Po dzisiejszej aktualizacji nie da się grać. Po uruchomieniu nie widać strzałki/kursora do sterowania.