Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Empik.com - obsluga klienta

03.01.2013 17:45
r_ADM
😍
1
r_ADM
260
Legend

Empik.com - obsluga klienta

Z serii cool story bro.

Jakis czas temu zdarzylo mi sie chwalic obsluge klienta na amazonie. Dzis dla kontrastu wyleje zale na zenade jaka jest sklep internetowy empiku.

W listopadzie zeszlego roku zamowilem w preorderze EK dodatku do Starcrafta 2. Cena byla w porzadku a na dodatek dawali kluczyk do bety HoTS. W sposobie dostawy wybralem odbior w jednym z salonow. Dzis zadzwonil do mnie BOK empiku i zostalem poinformowany, ze salon, w ktorym wybralem odbior przesylki jest do zamkniecia i w zwiazku z tym empik anuluje moje zamowienie. Lekko zdziwiony poprosilem, zeby zmienili po prostu salon, w ktorym bede mogl odebrac przesylke. Tu zaczynaja sie jednak schody bo w 21 wieku system obslugi zamowien empiku nie pozwala na te jakze skomplikowana czynnosc. Teraz oczywiscie wszystkie kolekcjonerki SC2 sa juz dawno wyprzedane i zamowienia od nowa zlozyc sie nie da. Rewelacja.

Takze na zakonczenie moich placzy polecam wszystkim zakupy w tym jakze rewelacyjnym i profesjonalnie podchodzacym do klienta sklepie.

03.01.2013 17:46
Stra Moldas
2
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Z czystej ciekawości - który salon?

03.01.2013 17:48
Orlando
3
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile
03.01.2013 17:54
r_ADM
4
odpowiedz
r_ADM
260
Legend

@2 Blue City

03.01.2013 18:03
john_himself
5
odpowiedz
john_himself
167
krush, kill n' destroy

Przeczytaj regulamin, może anulowali twoje zamówienie bezzasadnie i masz prawo je przywrócić.

Ja z kolei zamówiłem parę dni temu u nich DIRT Showdown (~30 zł) również z odbiorem w salonie. Wg info na stronie gra ma być do odbioru 8 stycznia. A co ciekawe w w/w, salonie leży w pip egzemplarzy tego DIRTa na półkach tyle że po 99 zł. I absurdem jest to że muszę czekać do tego 8-go a oni nie mogą dać mi z półki gry i zamknąć zamówienia.

Oczywiście pod telefonem podanym do kontaktu w zamówieniu nikt nie odbiera.

03.01.2013 22:01
6
odpowiedz
zanonimizowany837785
17
Legionista

co do tej dostępności gierek w salonie to pamiętam że też się o to kiedyś wkurzałem jak musiałem czekać, ale powiedzieli że Empik i empik.com to tak naprawdę dwa różne sklepy, wspólny jest tylko punkt odbioru i każde rządzi sie swoimi prawami - inne ceny, promocje, towar itd, dlatego tak jest. kupujesz na empik.com i stamtąd musi przyjść.

03.01.2013 22:06
7
odpowiedz
zanonimizowany773549
45
Senator
Wideo

Nie martw się. Słynny, forumowy Montera jest z Tobą:

http://www.youtube.com/watch?v=u7VPJuZoqoY

04.01.2013 14:53
8
odpowiedz
zanonimizowany807452
18
Konsul

Niestety Empik to najgorszy sklep w kraju, przeprawy mialem z nimi wielokrotnie. Raz zamowilem gre w preorderze z dostawa do salonu, a w momencie odbioru panienka mowi, zeby nie odbierac, bo na polce jest taniej i juz paru przede mna zdazyla o tym poinformowac :) A ceny na wszystko maja jak z kosmosu.

Empik i empik.com to tak naprawdę dwa różne sklepy

Dokladnie, tez sie zdziwilem jak mi o tym powiedzieli. Normalnie burdel na kolkach.

04.01.2013 15:15
Herr Pietrus
👍
9
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

W przeciwieństwie do oburzonych z kolejnych postów sytuacja opisana przez autora FAKTYCZNIE jest głupia :)

Forum: Empik.com - obsluga klienta