czesc
zastanawiam sie czy to dobry wybór- zaznaczam ze nie zalezy mi na graniu,
http://allegro.pl/hp-pavilion-dv6799-ew-jedyny-w-swoim-rodzaju-i2394801624.html
Radziłbym się trzymać od HP z daleka. Lepiej rozejrzyj się za jakimś dellem/asusem :)
[2] +1 :D Acery i Toshiby też dobre.
Przecież wszystko co podaliście to złom. Dziś na topie są lenovo.
edit
Sorki, zapomniałem że już czerwiec, lenovo były w maju. Muszę sprawdzić co na topie w czerwcu....
Jeszcze niech ktoś przyleci polecić Sony Vaio, Samsunga i MSI, to będziemy mieć cały przekrój...
Z mojej strony- Sprecyzuj autorze swoje wymagania. Czy ma to być mobilny sprzęt, często przenoszony (mała matryca, mała waga, długi czas pracy na baterii), czy może mobilniejsza wersja PCta i priorytetem jest wygoda użytkowania (duża matryca, klawiatura numeryczna, mocne podzespoły).
Co do marek:
HP - sprzęt solidnie wykonany, lesz przy niższych seriach z tanich materiałów. Serwis i warunki gwarancji są tragiczne, za wyjątkiem serii ProBook- firmy zakupujące xx sztuk laptopów biznesowych są dla HP priorytetem i mają należyte wsparcie producenta. Użytkownika prywatnego mają w dupie.
Acer - Producent dokonał wielkiego skoku jakościowego w ciągu ostatnich kilku lat. Kiedyś synonim taniości i awaryjności, dzisiaj niedroga marko nie mająca się czego wstydzić na tle konkurencji. Niestety niska cena ciągnie za sobą najtańsze materiały, choć samo wykonanie i montaż jest nienaganne- całość sprawia przyzwoite wrażenie. Za niedużą cenę można dostać sprzęt o wydajnych podzespołach, jest to niestety okupione bardzo słabymi jakościowo matrycami w większości modeli (słaba jasność, kąty widzenia).
Serwis działa sprawnie, choć ew. naprawy trwają dość długo ponieważ najbliższy autoryzowany serwis znajduje się w Czechach.
Toshiba - Całkowite przeciwieństwo Acera- kiedyś synonim jakości, dzisiaj przeceniona tandeta. Od jakiegoś czasu firma jedzie tylko na znanej nazwie. niskiej jakości materiały i fatalne wykonanie powodują że trzymając w rękach laptopa tej marki (właśnie z takiego piszę) odnosi się wrażenie że ma się do czynienia z tanią zabawką.
Mój egzemplarz poleciał na gwarancję tydzień po kupnie. Serwis najpierw wysłał po niego kuriera nie wiedzącego co ma wieźć, gdzie ma wieźć, dla kogo ma wieźć i kto mu za to zapłaci, a później odesłał niedokładnie skręconego.
Używam go od 2 lat i mimo że wiem jak zadbać o sprzęt, w każdej chwili może on się po prostu rozsypać- zawiasy są w strzępach, obudowa popękana, napęd DVD wariuje. Nie mam siły bawić się w naprawy... jak się rozsypie (a w końcu rozsypie się na pewno) kupię nowy- cokolwiek tylko nie Toshibę.
Dell - Renomowana marka z rewelacyjnym serwisem. Laptopy są dobrze wykonane z przyzwoitej jakości materiałów. Firma zawsze znajduje się w czołówce w rankingach niezawodności. W przypadku koniecznej naprawy gwarancyjnej przyjeżdża do Ciebie serwisant i naprawia sprzęt na miejscu. W przypadku serii XPS, gdy naprawa ma być bardziej skomplikowana dostajesz nawet laptopa zastępczego na czas jej trwania.
Niestety ma to swoją cenę- Delle są zazwyczaj trochę droższe od konkurencji o podobnych parametrach.
IBM/Lenovo - Kolejna po DELLu marka legenda. Doskonałe materiały, świetny design i wykonanie. Również bardzo dobry serwis. Czołówka wśród producentów tego sprzętu.
Asus - W sumie producent ten zajmuje się laptopami od niedawana, lecz zdążył już wypracować sobie dość dobrą opinię. Materiały z których są wykonane, wyglądają tanio, ale są raczej solidne. Montaż też baz większych zastrzeżeń (za wyjątkiem ramek w matryc w tańszych modelach). Uchodzą też za dość niezawodne. Nie wiem dokładnie jak z serwisem, ale jeśli działa tak jak w przypadku innych produktów tej firmy (mam monitor Asusa), to jest OK.