Czesc.
Chce opisac pewne wydarzenia z mojego zycia. Otoz, uczestniczac w lekcjach Metodologii Programowania (jestem w technikum informatycznym -2ga klasa) nauczyciel (w zwiazku z ty, ze mielismy 2 lekcje MP pod rzad) zadal 4 zadania, ktore opieraly sie na procedurach, funkcjach i w jakims stopniu petlach (programowanie w Pascalu). Koledzy zabrali sie do robienia programow a ja wciaz glowilem sie jak zrobic chociazby pierwsze. Po pierwszej godzinie kilkuosobowa grupka kolegow z klasy miala zrobione juz 3 programy (zadania) z 4, a mi nie kompilowal sie ten pierwszy. Ja sam w domu probuje sie doksztalcac, ogladajac filmiki na youtube na temat programowania, lub ucze sie wciaz teorii, ale widze, ze koledzy ktorzy mowia mi ze jak przychodza do domu, to albo graja, albo ida do baru na piwko, a ja sie douczam w domu i to przynosi mizerne efekty. Troche to denerwujace, ze ja wkladam w to duzo pracy, a oni sobie przyjda i "roztlucza" zadanka i gotowe. Nawet teraz przelykam gorzka sline, gdy wspominam te wydarzenia. Wydaje mi sie, ze programista nie bede, wiec jak moge zarabiac potem na zycie? Bardzo interesuje sie grami wideo i chcialbym pracowac w przyszlosci w jednym ze studiow, ale czy informatyk nie umiejacy programowac, nadal bedzie informatykiem? Mam nadzieje, ze nie pokomplikowalem, bo to co pisalem, to bylo napisane prosto "z marszu" i nie planowalem tego ,ale chcialbym sie zapytac co na ten temat myslicie i czy czlowiek z umyslem humanisty znalazlby miejsce w studiu designerskim?
"i czy czlowiek z umyslem humanisty znalazlby miejsce w studiu designerskim?
Oczywiscie. Choc niekoniecznie jako programista. Chyba, ze przez 'umysl humanisty' rozumiesz czlowieka, ktory nie ogarnia zupelnie logiki i matematyki, czyli polinteligenta (podobnie jak 'scislowiec', ktory nie potrafi sie wyslowic w jezyku ojczystym). Wtedy to raczej nie.