1. Np. gram se w coś, jest noc w grze, a tu pociski świecą się, czemu na siłę niektórzy twórcy gier dają pociski smugowe? Graczom i tak zależy na ukryciu. A czasem w grach w dzień pociski się świecą
2. I druga sprawa, czemu tłumik dają tylko do wybranych broni tylko, nielicznych?
A i tak brzmi M4 z tłumikiem w CSie
youtube.com/watch?v=op6zc5nETf0
a tak w realu może brzmieć, są różne wersje filmików:
youtube.com/watch?v=cjv5XZVfPuc
youtube.com/watch?v=dZTiWsFhza8
youtube.com/watch?v=48xPuRM0T-M&t=2m51s
I czemu w grach zawsze tłumik równa się z super cichym dźwiękiem? Nigdy w grach nie widziałem broni z tłumikiem, które były różne np. glock by był bardzo cichy, a jakaś inna broń lekko głośna, zawsze, ale to zawsze i zawsze dają super cichy dźwięk w grach, czemu? Ja bym wolał zróżnicowane bronie z tłumikiem, byłoby ciekawsze to niż praktyczny brak dźwięku we wszystkich broniach w grach.
Zależy od gry, od zespołu tworzącego, od budżetu produkcji, od balansu rozgrywki, od możliwości rozgrywki itd...
A tak w ogóle to pytanie jest głupie. A skoro takowe zadajesz to widać nie masz poważniejszych problemów jak tłumiki w grach i pociski smugowe...Dlaczego nie jesteś w szkole?
Ale debilne wątki zakładasz naprawdę. Jak chcesz 100% realistyczny świat to wyjdź sobie na dwór, bo się czepiasz o takie pierdoły. I prawdopodnie na multikontach lecisz, bo ciągle ktoś zakłada takie durne wątki, ale pod innym nickiem, ale styl pisania podobny.
chcę różnorodne rzeczy w grach, a nie wiecznie ten sam oklepany schemat, tak jak WOWa zrobili to później miliard gier MMO było prawie klonami wowa, tak samo z FPSami, prawie każdy wygląda jak COD i nawet dźwięki tłumika muszą kraść od siebie i dawać tylko jedną wersję, wszyscy, no i te świecące pociski szczególnie za dnia, wygląda to jak broń laserowa