Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Cyfrowa telewizja naziemna

08.03.2012 22:39
.:|MP3|.:
1
82
Generał

Cyfrowa telewizja naziemna

Możecie mi polecić jakiś tuner, zdolny do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej? Najlepiej, żeby nie był drogi.
Nie znam się na tym za bardzo, a pytałem u mnie w miejscowości po sklepach to ceny są wysokie (najtańszy coś koło 220zł!)
Poza tym mam jeszcze pytanie o odbiór na kilka telewizorów. Mam rozumieć ze pod jeden tuner moge podpiac jeden telewizor, tak?
Bo teraz do jednej anteny mam podpiete 3 telewizory...
Prosze o pomoc, bo nie bardzo sie orientuje.
Dziekuje

08.03.2012 22:47
2
odpowiedz
zanonimizowany740676
69
Legend

Dekoder za 200 zł to dobra cena. Ile Chciales zaplacic?:D

08.03.2012 22:48
jarekao
3
odpowiedz
jarekao
162
PAX

Co do tunera to ja ostatnio kupiłem ten: http://www.euro.com.pl/tunery-dvb-t/ferguson-ariva-t65.bhtml#opis i jestem zadowolony. Na drugą część pytania nie odpowiem bo się nie znam, ale myśle że do 1 dekodera można podpiąć 1 tv, ale chyba jest opcja odwrotna tzn że do dekodera można podpiąć kolejny dekoder.

08.03.2012 22:49
QamilekQ
4
odpowiedz
QamilekQ
106
Wisła Kraków

[2] Ostatnio kupiłem tacie dekoder marki Wiwa za 140zł z hdmi i śmiga (w euroagd).

08.03.2012 22:51
5
odpowiedz
82
Generał

Chciałem zapłacić przynajmniej coś około 150zł. Obczaje tego Fergusona, dzięki za linka.
Ten model fergusona znalazłem w sklepie w Krakowie za 135zł, więc tam podbije w nastepnym tygodniu, bo wydaje mi sie, że to zdecydowanie rozsądna cena.
Chyba, że polecicie coś innego?

08.03.2012 22:56
jarekao
6
odpowiedz
jarekao
162
PAX

[6] Ferguson wydaje mi się najlepszym wyborem w stosunku cena/jakość. Szukając dekodera przeczytałem wiele opini i porównań różnych modeli. Chociaż będą w sklepie i kupując sprzedawca stwierdził że on ma ten marki Wiwa i używa go do odtważnia filmów i też jest bardzo dobry. Ale patrząc z drugiej strony Wiwa ma jednak więcej negatywnych komentarzy na różnych forach.